تبلیغات محیطی اما همیشه هم ایدههای جذابی ندارد؛ چرا که گاهی اوقات به خاطر عدمهوشیاری ایدهپردازان و اجراکنندگان غیر از مزاحمتهای بصری ایجادشده، انواع دیگری از مزاحمت نیز برای مخاطبان پدیدمیآورند. نمونهاش همین تصویر که آقای داریوش ارشادی برای ما فرستاده.همانطور که میبینید در یکی از خیابانهای اصلی پایتخت که مرکز خریدی بزرگ نیز محسوب میشود کارتنهای حاوی لوازم صوتی و تصویری در بدترین جای ممکن چیده شدهاند. در مسیر ویژه اتوبوس که هیچ زائدهای نباید باشد، قرار دادن این جعبههای مقوایی در نگاه اولیه آنقدر بدون دلیل میتواند باشد که هرتماشاگری را به این صرافت بیندازد که اسباب و اثاثیه یکی از نمایندگیهای لوازم صوتی و تصویری را صاحب ملکش بیرون ریخته است و مغازهدار بنده خدا هم هیچ پناه امنی نداشته جز روی جدولها و نردههای مسیر ویژه اتوبوس.
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۰ - ۱۹:۵۳
تبلیغات محیطی یکی از انواع مؤثر تبلیغات است که معمولا اکثر ما در روند زندگی شهرنشینی با آن بسیار مواجه شدهایم؛ ایدههایی که در طول زندگی روزمره یک لحظه ما را جذب میکند و انگار وادار میشویم به اینکه لحظاتی را مخاطب عرضهشدن تبلیغ آن محصول باشیم.
منبع: همشهری آنلاین