اهالی رسانه برای شادمانی و رضایت از کارشان بهانه‌ای بزرگ می‌خواهند، بهانه‌ای از جنس رضایت مخاطبین و مردم، رضایتی که اگر توفیقش باشد گوهر مقصود را برده‌اند اما «در شهر چه خبر» امروز مربوط به یکی از این بهانه‌هاست.

برق

ماجرا از این قرار است که حدود 6 روز پیش یعنی مورخ 26 مهر ماه در همین باکس تصویری از یک پست برق نیمه واژگون در یکی از خیابان‌های تهران، با تیتر «تقاضای اقدام فوری» منتشر کردیم. در مطلب ذیل آن عکس هم از خطرات احتمالی و ناخوشایندی که آن تابلوی برق ایجاد کرده بود گفتیم اما بهانه شادمانی ما ابتدا ای‌میل همان شهروندی است که تصویر اولیه را برای ما فرستاده بود، و بعد هم جوابیه شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ.

در ای‌میل آقای دهقان این‌بار تصویر حاضر از آن تابلوی برق نیمه واژگون ارسال شده است و ضمن تشکر فراوان توضیح داده‌اند که 24 ساعت پس از انتشار آن مطلب، شرکت برق دست به‌کار شده و آن نقص را بر طرف کرده است. از طرف دیگر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ هم در نامه‌ای اینگونه توضیح داده است که تمام تلاش همکاران آن شرکت این است که به محض رویت و اطلاع از چنین مواردی نسبت به اصلاح آن در اسرع وقت اقدام کنند. در آخر هم این شرکت از همه شهروندان تقاضا کرده است که درصورت مشاهده اینگونه‌ موارد با شماره تلفن 85121 تماس بگیرند و مشکلات اینچنینی را با این واحد درمیان بگذارند.

کد خبر 149062
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز