پورتلند: دیواره‌های اتاقک یک بالابر(آسانسور) در انگلستان مملو از کیک‌هایی است که مسافران می‌توانند آنها را بخورند.

هر روز بیش از 1300 کیک کوچک دیواری منتظر دندان‌های مسافرانی است که به باکتری‌هایی که ممکن است روی این کیک‌ها باشد اهمیتی نمی‌دهند. یکی از دست‌اندرکاران این طرح ابتکاری درباره آن می‌گوید: ‌حدود یک ماه طول کشید تا دیوار‌های اتاقک بالابر شرکت را طوری طراحی کنیم و بسازیم که کیک‌ها روی آن نصب شود اما نتیجه عالی آن ایجاد فضای سرگرم‌کننده برای کارگران شرکت بود. گفتنی است مدیران این شرکت ایده اصلی این کار را از بالابر شیشه‌ای فیلم «چارلی و کارخانه شکلات‌سازی» الهام گرفته‌اند.

رام کردن کامیون

دارگای: بسیاری از مردم جهان کامیون‌های پاکستانی را با نقش و نگار و وسایل تزئینی که از آن آویزان است می‌شناسند اما یک کامیون که در منطقه دارگای این کشور روی چهار‌چرخ عقبش بلند شده بود این بار به خاطر رام‌ناشدنی بودنش مشهور شده است. عکس‌های منتشرشده از این کامیون چندین مرد را در حال کشیدن اسب کامیون به سمت پایین و مقاومت آن نشان می‌دهد.راننده این کامیون که خودرو‌اش در 100مایلی شمال اسلام‌آباد به این وضع افتاده می‌گوید:‌ امیدوارم به تزئینات کامیون صدمه‌ای وارد نشود.

5 روز تنها در خانه

نیوسات ولز: دختربچه 2ساله استرالیایی برای 5روز در خانه تنها و گرسنه ماند. البته به این دلیل که مادر او در کنارش از دنیا رفته بود. یکی از ماموران پلیس منطقه نیوسات ولز درباره این دختربچه می‌گوید: هنگامی که این کودک 2ساله را پیدا کردیم بی‌حال کنار جسد مادرش بود و هیچ صدایی از او به گوش نمی‌رسید. ماجرا از آنجا آغاز شد که همسایه‌ها متوجه شدند که رفت‌وآمدی در این خانه انجام نمی‌شود و به همین دلیل پلیس را در جریان گذاشتند. گفتنی است نتایج بررسی جسد نشان می‌دهد که مادر این کودک به مرگ طبیعی مرده است.

جسد در باغچه

کنت: پلیس انگلیس پس از دریافت گزارشی مبنی بر وجود جسد یک زن در باغچه یک ساختمان مسکونی، جست‌وجو برای شناسایی این جسد را آغاز کرد. پلیس منطقه کنت در جنوب شرق انگلستان اعلام کرد: کارل بنلز 66‌ساله در اداره پلیس حضور پیدا کرد و از وجود جسد یک زن در خانه پدری‌اش خبر داد. بنلز معتقد است که پدر و دوستان پدرش در دهه 1950‌اقدام به قتل یک زن جوان و دفن آن در باغچه خانه کرده‌اند. لیندا خواهر آقای بنلز مدعی است این قتل کار پدر آنها نبوده است. تحقیقات در مورد این جسد همچنان ادامه دارد.

منبع: همشهری آنلاین