تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۲

آمستردام: هتلی در هلند با داشتن روانشناس و حقوقدان، مقصد زوج‌هایی است که می‌خواهند دور از هیاهوی دوستان و اقوام از یکدیگر جدا شوند؛ هر چند به‌گفته مسئولان هتل یاد‌شده بسیاری از آنها در این محیط از تصمیم خود منصرف می‌شوند و به زندگی زناشویی باز می‌گردند.

جیم هافنز مدیر هتل‌طلاق دراین باره می‌گوید:‌ اگر تصمیم طلاق گرفتن زوج‌ها جدی باشد ما تمام کار‌های آنها را فقط ظرف 3روز انجام می‌دهیم. گفتنی است هزینه اقامت در این هتل بین 2هزار و 500 تا 10هزار دلار تخمین زده می‌شود و انصراف از طلاق یکی از عوامل کاهش هزینه هتل است.

اجاق‌گاز پیامکی

لندن: یک اجاق‌گاز انگلیسی با وجود حفظ طرح قدیمی‌اش می‌تواند برای گوشی‌تلفن همراه صاحبش پیامک حاضر شدن غذا را ارسال کند و از وی به وسیله پیامک دستور بگیرد. محصول جدید اجاق‌گاز‌های آگا که حدود 80سال است کدبانو‌های انگلیسی را مجذوب خود کرده‌اند حدود 10هزار پوند قیمت دارد. این محصول جدید از هر نقطه از دنیا قابل کنترل است. کاربران می‌توانند این محصول را که 3فر برای کباب کردن دارد با یک پیامک روشن کنند تا هنگامی که به خانه باز‌می‌گردند غذای آماده داشته باشند. گفتنی است نمونه‌های پیشین این محصول در هفته بیش از 40لیتر نفت مصرف می‌کردند.

خرس در استخر

مونروویا: یک خانواده لیبریایی هنگامی که برای صرف صبحانه به آشپزخانه رفته بودند از پنجره خرسی را مشاهده کردند که داخل استخر در حال شنا کردن بود. راشل یکی از اعضای این خانواده در این‌باره می‌گوید: به‌محض دیدن خرس بر ترس خود غلبه کردم و با دوربین گوشی‌تلفن همراهم از او فیلم گرفتم. گفتنی است خرس یاد‌شده به آب‌تنی کردن اکتفا نکرده و بعد از شناکردن چند دقیقه‌ای نیز در حیاط خانه قدم زده است. به‌گفته اعضای این خانواده سرانجام خرس بازیگوش بدون صدمه زدن به کسی یا چیزی محل را ترک کرده است. تا به حال خبری از علت ورود این خرس به شهر یا به دام انداختن آن منتشر نشده است.

بچه‌داری آرواره‌ماهی

فلوریدا: گونه‌ای از آرواره‌ماهی‌های نر عادت دارند بچه‌های خود را داخل دهان خود نگه دارند و عکس‌های یک عکاس آمریکایی از این پدیده گویای بچه‌داری وسواس‌گونه این موجود دریایی است. آرواره‌ماهی خالدار که در دریاچه وورث‌لاگون سوژه عکاشی شده برای جلوگیری از شکار بچه‌ماهی‌ها وظیفه نگهداری از آنها را خودش به‌عهده می‌گیرد و حدود 7روز تمام آنها را داخل دهانش نگه می‌دارد. گفتنی است نوعی هشت‌پای ماده نیز برای نگهداری از تخم‌هایش مدت زیادی در لانه می‌ماند و بعد از تولد بچه‌ها از گرسنگی می‌میرد.

منبع: همشهری آنلاین