همشهری آنلاین: در حالی که تا به حال تصور می‌شد اکثر طرفداران اپل را جوانان کم سن و سال تشکیل می‌دهند، نتایج یک بررسی عکس این مساله را نشان می‌دهد.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس، یافته های موسسه YouGov نشان می‌دهد که افراد مسن جدی‌ترین طرفداران و خریداران محصولات اپل را تشکیل می دهند

کامپیوترورلد به نقل از YOUGOV نوشت:  با بررسی تبلیغات اپل و تاثیر آن بر روی مخاطبان به این نتیجه دست یافته‎ایم که تبلیغات تازه اپل به مناسب برگزاری مسابقات المپیک 2012 که در آن از یک کمدین 24 ساله استفاده شده چندان مورد توجه قرار نگرفته و بازتاب مثبتی نداشته و این مساله نشانگر ضرورت تغییر رویکردهای تبلیغاتی شرکت اپل است.

پژوهش مستقل دیگری که توسط YouGov صورت گرفته نشان می‌دهد بیشترین طرفداران اپل را افراد 35 سال به بالا تشکیل می‌دهند. بعد از این گروه سنی افراد گرون سنی 18 تا 34 سال قرار دارند که تا قبل از این بیشترین طرفداران اپل را تشکیل می‌دادند. صاحب نظران معتقدند افزایش تمایل اقشار دانشگاهی و متخصصان حرفه‌ای به اپل عامل این مساله است.

 

منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها