به گزارش ایسنا، این رتبهبندی سال 2011 توسط بلومبرگ، بهعنوان بخشی از گزارش بهترین برندهای جهانی 2011 انتشار یافت.
در این گزارش آمده است: اپل، سال به سال، ارزش برند خود را تا میزان 58 درصد افزایش داده و باعث شده است که از جایگاه هفدهم آن در سال 2010 جهش کرده و به جایگاه هشتم برسد.
رشد عظیم سال به سال در ارزش برند اپل بسیار فراتر از بیشترین رشد ارزش برند دیگر شرکتها بوده است.
نزدیکترین شرکت به اپل از لحاظ رشد برند، آمازون بوده که ارزش آن در سال 2011، 32 درصد رشد داشته و به میزان 12.76 میلیارد دلار رسیده که برای جایگاه بیست و ششم آن خوب است.