گروه شهری: معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت که پیشنهاد ساخت مسجد جامعی در ورزقان و احداث پارک 1.5هکتاری در هریس توسط شهرداری تهران به شورای اسلامی شهر تهران داده می‌شود.

به گزارش همشهری مجتبی عبداللهی درخصوص اقدامات انجام‌شده برای مناطق زلزله‌زده آذربایجان شرقی افزود: ستادی در این خصوص در شهرداری تهران تشکیل شد و تجهیزات مختلفی برای این استان ارسال کردیم. وی با بیان اینکه ماشین‌آلات، خودروهای جمع‌آوری زباله، باب‌کت و 400مخزن زباله به آذربایجان شرقی فرستادیم، گفت:

همچنین 150نیروی خدمات شهری به این محل اعزام کردیم. به گفته وی تا هنگامی که این مناطق به لحاظ خدمات‌رسانی به حد مطلوب نرسند، شهرداری تهران به مناطق زلزله‌زده خدمات‌رسانی خواهد کرد. عبداللهی همچنین گفت: در حال حاضر کار بازسازی مناطق آسیب‌دیده ادامه دارد و به‌نظر می‌رسد شهرداری تهران نیز در حد توان خود در این مناطق حضور داشته و به هموطنان آسیب‌دیده کمک‌رسانی کرده است. وی اظهار داشت: مسئولان شهری شهرهای ورزقان و هریس و اهر از خدمات‌رسانی شهرداری تهران به این مناطق رضایت کامل دارند.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران همچنین تصریح کرد: به‌نظر می‌رسد سیمای شهرها با خدمات‌رسانی همکاران خدماتی شهرداری تهران وضعیت بهتری پیدا کرده و مردم زلزله زده نیز از ارائه این خدمات که ضروری بود نیز رضایت دارند. عبداللهی اضافه کرد: در حال حاضر قرار است به شورای شهر پیشنهاد دهیم که مسجد جامعی در شهر ورزقان و پارک1.5هکتاری در هریس توسط شهرداری تهران ساخته شود. وی تأکید کرد: البته این درحد پیشنهاد است و باید بعد از تأیید شورای شهر کار اجرایی شود.

منبع: همشهری آنلاین