همشهری آنلاین: اجرای 5 اثر صحنه‌ای با مخاطب بزرگسال و کودک و نوجوان با مضامین عاشورایی و همچنین اجرای تعزیه و رادیو تئاتر از جمله برنامه‌های ویژه‌ مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، برای ایام ماه محرم و صفر است.

به گزارش فارس، مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری از نیمه دوم ماه محرم، نمایش‌ها و برنامه‌های ویژه‌ عاشورایی را برای اجرا در تالارهای اندیشه و سوره و نیز تماشاخانه‌های مهر و ماه تدارک دیده است.

اجرای 5 اثر صحنه‌ای با مخاطب بزرگسال و کودک و نوجوان با مضامین عاشورایی و همچنین اجرای تعزیه و رادیو تئاتر از جمله برنامه‌های ویژه مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، برای ایام ماه محرم و صفر است.

این 5 اثر از میان 23 درخواستی که برای اجرا در این ایام به دفتر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری واصل شده بود؛ پس از بررسی‌های لازم انتخاب شده‌اند و اکنون برای اجرا در دست تمرین و آماده‌سازی قرار گرفته‌اند.

نمایش «مجلس برخوانی معاشقه خنجر و حنجر» نوشته ابوالفضل حاجی‌علی خانی و به کارگردانی علیرضا مهران به عنوان اولین نمایش از سری برنامه‌های عاشورایی مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری، ساعت 19:15 در تماشاخانه ماه میزبان علاقمندان به تئاتر خواهد بود.

این نمایش، به عنوان یکی از موفق‌ترین نمایش‌های حاضر در جشنواره سراسری نهم تئاتر ماه، مورد توجه منتقدین قرار گرفت.