سه‌شنبه ۷ آذر ۱۳۹۱ - ۰۷:۰۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: نمایش «چشمهایی که مال توست» به کارگردانی و دراماتورژی نسیم ادبی از 9 تا 17 آذرماه مجددا در ساعت 18:30 به روی صحنه خواهد رفت.

نمایش

به گزارش همشهری آنلاین، این مونولوگ 50 دقیقه‌ای را که درباره زنی تنها و ترک شده است، بهاره رهنما نوشته و خودش نیز در آن به تنهایی بازی می‌کند.

این نمایش پیشتر از اواسط آبان ماه تا اول آذر در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران اجرا شده بود و اکنون نیز در همان سالن ادامه دارد و البته تاکنون میزبان هنرمندانی چون: عزت الله انتظامی، رضا کیانیان، آتیلا پسیانی، هادی مرزبان، کمال تبریزی، شمس لنگرودی، مهناز افشار، لیلی گلستان، مهسا محبعلی، گلی امامی، سارا سالار، هانیه توسلی، پیمان قاسمخانی، فرشته طائرپور، نگار آذربایجانی، شایسته ایرانی، علی نرگس نژاد، زهرا حاتمی، لیلی رشیدی، سروش صحت، مهراب قاسمخانی، شقایق دهقان، احترام برومند، هوشنگ گلمکانی، فریدون عموزاده خلیلی، مرجان شیرمحمدی، شهرام مکری، حمیدرضا صدر، فریده حسن زاده مصطفوی، هاله مشتاقی نیا، نگار اسکندرفر، مسعود فروتن، داریوش نوروزی، محمدحسن شهسواری، علیرضا کوشک جلالی، الهام پاوه نژاد، شبنم فرشادجو، خشایار الوند، جمیله دارالشفایی و... بوده است.

این نمایش در روزهای پنجشنبه و جمعه یک اجرای فوق العاده در ساعت 20 خواهد داشت و علاقمندان برای تهیه بلیت آن می‌توانند با شماره 09351895997 تماس بگیرند.

کار بعدی این گروه با عنوان «غبار» به کارگردانی بهاره رهنما زمستان امسال در «کارگاه نمایش» تئاتر شهر به روی صحنه خواهد رفت.

کد خبر 192482

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز