همشهری‌آنلاین: بیست و هشتمین شماره دو ماهنامه توسعه مهندسی بازار، سال ششم، آذر و دی 1391 با آثار و مقالات تازه منتشر شد.

بیست و هشتمین شماره توسعه مهندسی بازار حاوی میزگردها، گفتگوها، و آثار ارزشمندی است از بزرگان بازاریابی ایران و جهان درباره‌ نورومارکتینگ، رفتار مصرف‌کننده، تکنیک زیمت و مدیریت انگیزه در نیروهای پخش و فروش، و...

در این شماره می‌خوانید:

یادداشت: نورومارکتینگ، رفتار مصرف کننده، تکنیک زیمت، و مدیریت انگیزه در نیرهای پخش و فروش

سرمقاله: چقدر به بازاریابی خود اندیشیده‌اید؟

اخبار بازاریابی: بازار خبر

میزگرد: مدیریت انگیزه در نیروهای پخش و فروش با تاکید بر پورسانت

گفتگو: گفتگوی اختصاصی توسعه مهندسی بازار با رئیس انجمن کسب و کار و علوم نورومارکتینگ

کتاب‌های مدیریت و رهبری: 14 کتابی که خواندنشان برای رهبران امروز از نان شب واجب تر است

گفتگو: رفتار مصرف کننده نقطه ی آغاز بازاریابی

شرکت‌ها: پروکتراندگمبل، پیشرو در بازاریابی محتوایی

آموزشگاه بازارسازان (فیلم های آموزش فروش): 80 فیلم کاربردی آموزش فروش برای ویزیتورهای حرفه‌ای و فروشنده‌ها

استادان بازاریابی: باز بزرگان بازار و دانشگاه (متولدان آذر و دی ماه)

گفتگو: گفتگو با فیلیپ کاتلر درباره ی رشد سودآوری شرکت‌ها

تازه های بازاریابی: کاربرد تکنیک زیمت (Zmet) در تحقیقات بازار (مطالعه ی موردی: بازار پوشاک)

نورومارکتینگ: میزگرد نورومارکتینگ با حضور متخصصان عصب شناسی، روانشناسی بالینی، و بازاریابی

مطالعات بین رشته ای (بازاریابی+ فیزیک): بازاریابی نیوتنی

بازاریابی حسی (مطالعات موردی): تازه ترین کمپینهای خلاقانه و نوآورانه ی بازاریابی حسی

فیلم‌های آموزش بازاریابی: بزرگترین چالش رهبران کسب و کار در عصر کنونی

کتابفروشی بازاریابی: تازه ترین کتابهای بازاریابی، تبلیغات، و فروش

فرم اشتراک: فرم اشتراک مجله و خرید فیلم آموزش بازاریابی هاروارد

گفتنی است، بزرگترین چالش رهبران کسب و کار در عصر کنونی عنوان فیلم آموزش بازاریابی هاروارد است که همراه با مجله توسعه مهندسی بازار عرضه شده است.

نشریه توسعه مهندسی بازار با صاحب امتیازی و مدیر مسئولی پرویز درگی و سردبیری محسن جاویدمؤید هر دو ماه یکبار منتشر می‌شود. علاقه‌مندان برای تهیه این نشریه می‌تواند از طریق نشانی اینترنتی http://marketingmag.ir اقدام نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها