همشهری آنلاین: رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان از 13 تا 15 دی خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ جعفر محمدنژاد اظهار داشت: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش، روانی و تسهیل در امر عبور و مرور در روزهای پایانی آخر هفته، محدودیت‌های ترافیکی در محور‌های پر تردد این خطه به اجرا در می‌آید.

وی افزود: تردد انواع موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 13 دیماه تا ساعت 24 روز جمعه 15 دی ماه از محور کندوان، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.

محمد نژاد گفت: در محور کرج، چالوس تردد انواع تریلی و کامیو‌ن‌ها کماکان ممنوع خواهد بود و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13تا 23 روز جمعه 15 دی ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا ساعت 22 و 30 دقیقه از کیلومتر 15بالای مرزآباد(دزدبن) به سمت کرج بصورت یک طرفه است .

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران بیان داشت: در محور هراز تردد تریلی‌ها کماکان ممنوع است و تردد کامیون‌ها به استثنای کامیون‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 14 تا ساعت 23 روز چهارشنبه 13 دی ماه و از ساعت شش صبح تا ساعت 23 روزهای پنجشنبه و جمعه 14 و 15 دی ماه از محور هراز ممنوع است.

محمدنژاد اظهار داشت: در محور فیروزکوه تردد تریلی‌ها به استثنای تریلی‌های مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 14روز چهارشنبه 13 دی ماه نیز از ساعت شش صبح الی ساعت 23 روزهای پنجشنبه و جمعه 14 و 15 دی ماه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

وی ادامه داد: رانندگانی که قصد تردد در محورهای کوهستانی، بویژه مناطق برف گیر کشور را دارند باید زنجیر چرخ، لباس گرم و مواد غذایی همراه داشته باشند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران، با توصیه به رانندگان برای رعایت قوانین و مقررات راهنمائی و رانندگی، افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره تلفن 71-3287070-0151 و 2182934-0151 به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های استان است.

مازندران دارای سه محور مواصلاتی هراز، سوادکوه و کندوان است.

منبع: همشهری آنلاین