به گزارش همشهری آنلاین، این کتاب، سومین کتاب دکتر ضیایی پرور و از مجموعه کتابهای تکنولوژیهای کاربردی روابط عمومی الکترونیک است.
در مقدمه کتاب آمده است اطلاعات مناسب و شاخصهای استاندارد سازی و بسایتها و پرتالها برشمرده شده و با بیان مشخصات یک وب ایرانی، چگونگی ارزشگذاری این وبها بر اساس شاخصهای گرافیکی، محتوایی و تکنولوژیکی شرخ داده شده است.
کتاب 176 صفحه و دارای پنج فصل است. فصل اول به مبانی و مفاهیم وب سنجی اختصاص داده شده است.
در فصل دوم، خواننده با شاخصهای وب ایرانی از نظر نویسنده آشنا میشود.
در ادامه این مبحث در فصل سوم، ضیایی پرور به موضوع شاخصهای موجود وب سنجی در ایران پرداخته است
و در فصل چهارم موضوع مورد بحث مربوط به قوانین و آییننامههاست.
فصل پایانی کتاب نیز در باره مدیریت پرتالهای سازمانی است.
این کتاب از سوی انشارات سیمای شرق و به قیمت یازده هزار تومان منتشر شده است.