همشهری‌آنلاین: دومین همایش روز رسانه‌های اجتماعی با رویکرد رسانه‌های اجتماعی در سازمان همزمان با روز جهانی رسانه‌های اجتماعی در سراسر جهان با حضور اساتید، کارشناسان و فعالان رسانه‌های اجتماعی یک‌شنبه 9 تیرماه جاری در تالار ایوان شمس تهران برگزار می‌شود.

به گزارش دبیرخانه این همایش، هدف اصلی دومین همایش روز رسانه‌های اجتماعی این است تا با تعامل بیشتر میان پژوهشگران، مدیران و مسئولان تصمیم گیرنده سازمانی راه را برای بهینه‌سازی و شناخت ظرفیت‌ها، فرصت‌ها، راهکارهای و کاربردهای رسانه‌های اجتماعی فراهم نماید.

محورهای همایش
  • کارکردهای رسانه‌های اجتماعی برای سازمان‌ها
  • طراحی، توسعه و کاربرد رسانه‌های اجتماعی سازمانی
  • فرهنگ سازمانی، آموزش و رسانه‌های اجتماعی
  • تبلیغات و بازاریابی با رسانه‌‏های اجتماعی برای رونق کسب‌‏وکارها
  • بررسی علل و موانع بکارگیری رسانه‌های اجتماعی در سازمان‌های ایرانی
  • استراتژی و سیاست سازمان‌ها در ایجاد و یا مواجهه با رسانه‌های اجتماعی
  • روش‌های ترویج رسانه‌های اجتماعی سازمانی در دستگاه‌های همراه
  • تجارب عملیاتی و پیشینه عملی سازمان‌های ایرانی و خارجی
  • راه‌های بررسی اثربخشی و تحلیل بازخورد سازمان‌ها در رسانه‌های اجتماعی

این همایش با همکاری و مشارکت معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، مرکز ملی فضای مجازی و شرکت ریباز برگزار می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سخنرانان می‌توانید به آدرس http://smday.ir/#speaker مراجعه کنید.

منبع: همشهری آنلاین