همشهری آنلاین: فراخوان مقاله دومین همایش روز رسانه‌های اجتماعی با رویکرد «رسانه‌های اجتماعی در سازمان» از امروز تا 2 تیر 1392 آغاز شد.

social media

به گزارش دبیرخانه این همایش، جواد افتاده، دبیر این همایش با بیان این مطلب درباره محورهای همایش دوم اظهار داشت: کارکردهای رسانه‌های اجتماعی برای سازمان‌ها، طراحی، توسعه و کاربرد رسانه‌های اجتماعی سازمانی، فرهنگ سازمانی، آموزش و رسانه‌های اجتماعی، تبلیغات و بازاریابی با رسانه‌‏های اجتماعی برای رونق کسب‌‏وکارها، بررسی علل و موانع بکارگیری رسانه‌های اجتماعی در سازمان‌های ایرانی و استراتژی و سیاست سازمان‌ها در ایجاد و یا مواجهه با رسانه‌های اجتماعی از جمله این محورها هستند.

وی درباره سایر محورهای همایش افزود: روش‌های ترویج رسانه‌های اجتماعی سازمانی در دستگاه‌های همراه، تجارب عملیاتی و پیشینه عملی سازمان‌های ایرانی و خارجی،راه‌های بررسی اثربخشی و تحلیل بازخورد سازمان‌ها در رسانه‌های اجتماعی دیگر محورهای این همایش به شمار می‌روند.

وی با بیان اینکه مقالات برتر فراخوان مقاله در روز همایش مورد تقدیر قرار می‌گیرند، خاطر نشان کرد: دانشجویان، کارشناسان، اساتید و علاقه‌مندان می‌توانند نسخه ورد (Word) متن کامل مقاله خود را تا تاریخ 2 تیرماه 1392 به ایمیل to@smday.ir ارسال کنند. همچنین مقالات برتر در کتاب همایش منتشر می شود.

گفتنی است، دومین همایش روز رسانه‌های اجتماعی (http://smday.ir) با رویکرد «رسانه‌های اجتماعی در سازمان» همزمان با روز جهانی رسانه‌های اجتماعی در سراسر جهان 9 تیرماه جاری در تالار ایوان شمس تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 213834
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ارتباطات و فناوری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز