همشهری آنلاین: معاون مالی و اداری شهرداری تهران گفت : سه هزار میلیارد تومان بدهی شهرداری تهران از ابتدای تاسیس تا پایان سال90 تسویه شده که این موضوع از مهمترین اقدامات شهرداری در این دوره مدیریت شهری بوده است.

حسین محمد پورزرندی با بیان این مطلب گفت: پرداخت مطالبات پیمانکاران شهرداری از ابتدای آغاز به کار شهرداری تا پایان سال 90 به طور متمرکز تسویه شده است و اگر بدهی مانده باشد نیز پیمانکاران، مشکلات را با واحدهای مربوطه در موردصورت وضعیت قطعی خود حل و فصل می‌کنند.

وی با اشاره به وضعیت بدهی پیمانکاران سال 91 افزود: تا کنون دستورالعملی برای پرداخت بدهی پیمانکاران سال 91 به صورت متمرکز از سوی معاونت مالی و اداری وجود ندارد و پیمانکاران این مطالبات را ازمناطق و سازمان‌ها یا شرکت‌های مرتبط پیگیری می‌کنند و قطعا ما نیز مساعدت در این زمینه را انجام می‌دهیم.

معاونت مالی و اداری شهرداری تهران تصریح کرد: تسویه مطالبات پیمانکاران شهرداری از ابتدای تاسیس تا پایان سال 90 یکی از مهمترین اقدامات شهرداری در این دوره مدیریت شهری بوده است.

به گفته پورزرندی این مطالبات حدود سه هزار میلیارد تومان با احتساب بیمه و مالیات بوده است که تا اسفند ماه سال گذشته تسویه و آنچه باقی مانده بود نیز ابتدای امسال تسویه شد.

وی با اشاره به وضعیت بدهی پیمانکاران سال 91 نیز گفت: هم اکنون در حال بررسی صورت‌های مالی سال 91 هستیم و تفریغ بودجه د رحال انجام است که بعد از انجام این مراحل، میزان این بدهی ها نیزمشخص می‌شود.

منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها