گروه شهری: مهم‌ترین وظیفه شورای اسلامی شهر تهران و شهرداری خدمت به مردم است و در این راستا هیچ اختلاف نظری میان شهرداری و اعضای شورای شهر وجود ندارد و امیدواریم تا بتوانیم خدمت‌رسانی شایسته‌ای به شهروندان عزیز پایتخت داشته باشیم.

نایب‌رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران با اعلام این مطلب در مورد سیاست‌های آینده در زمینه پروژه‌های عمرانی پایتخت به همشهری گفت: اولویت اصلی کمیسیون عمران و حمل‌ونقل، تدوین برنامه 5ساله حمل‌ونقل و عمران پایتخت است که از سال 93تا 97برنامه‌های توسعه‌ای را مورد نظر دارد.

اسماعیل دوستی با اشاره به اینکه از معاونت‌های مربوطه درخواست شده است تا برنامه مورد نظر خود را در اختیار کمیسیون قرار دهند تا اعضای کمیسیون نیز اظهارنظر کنند، افزود: ادامه بزرگراه صیاد و بهره‌برداری از تونل امیرکبیر در حال حاضر مورد توجه است. همچنین ساماندهی کمربند شرق تهران که از حاشیه پادگان‌های نظامی می‌گذرد ازجمله اقداماتی است که در حال حاضر کمیسیون عمران در دست دارد و به‌زودی برنامه‌های آن نیز با معاونت‌های مربوطه مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه همه اقدامات عمرانی در شهر تهران منوط به تأمین اعتبار است، تصریح کرد: ما اعتقاد داریم که متروی تهران نه با اعتبار دولتی و نه اعتبار شهرداری نمی‌تواند به پایان برسد. بنابراین در تلاش هستیم تا با همکاری دولت و همراهی بانک‌ها از فاینانس استفاده کنیم تا بتوانیم هرچه سریع‌تر 8خط مترو را به پایان برسانیم.

دوستی فعالیت عمرانی که پیش از این در تهران صورت گرفته را بسیار چشمگیر توصیف کرد و گفت: در معاونت عمرانی شهرداری تهران، احداث تونل‌ها و بزرگراه‌ها دارای موفقیت چشمگیری بوده و شهروندان تهرانی نیز بر این امر اذعان دارند.

منبع: همشهری آنلاین