همشهری آنلاین: مهدی فرج اللهی از برگزاری نشست دگرخند ویژه هشتمین جشنواره سراسری طنز سوره با موضوع طنز در ادبیات کودک و نوجوان خبر داد.

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از حوزه هنري، مهدی فرج اللهی دبیر و مجری سلسله نشست های طنز "دگرخند" با اشاره به این كه نشست نقد و بررسی آثار منتشر شده در حوزه طنز (دگرخند) دوشنبه 27 مردادماه در سالن امیرحسین فردی (اندیشه 2) برگزار می‌شود، اظهار كرد: در این نشست طنز در ادبیات كودك و نوجوان امروز مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

فرج اللهی گفت: در این برنامه علی زراندوز سردبیر پیشین مجله "بچه ها گل آقا" حضور خواهد داشت و از تجربه خود در این زمینه سخن می‌گوید.

همچنین دكتر سعید بی نیاز (روان شناس و نویسنده) نیز به دلیل اهمیت روان شناسی كودك در ادبیات آن، در این زمینه سخن می‌گوید.

دبیر و مجری سلسله نشست های طنز "دگرخند" با تاكید بر لزوم پرداختن به ادبیات كودك و نوجوان در روزگار امروز كشورمان، اظهار كرد: این ادبیات از سوی مقام معظم رهبری مورد تاكید قرار گرفت و محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری نیز بر پرداختن هر چه بیشتر و بهتر به آن تاكید داشت و از همین رو حوزه هنری كودك و نوجوان نیز تاسیس شد.

مراسم دگرخند ساعت 15 و 30 دقیقه دوشنبه 27 مرداد و ویژه هشتمین جشنواره سراسری طنز سوره در حوزه هنری واقع در خیابان سمیه نرسیده به پل حافظ برگزار می‌شود و ورود برای عموم علاقه مندان به این نشست آزاد است.

هشتمین جشنواره سراسری طنز سوره در بخش های مختلف هنری و ادبی از 25 مرداد ماه آغاز شده است و مراسم پایانی آن نیز ساعت 18 دوشنبه 27 مرداد در تالار سوره حوزه هنری برگزار می‌شود.