عصر بازاریابی یکی از ارزشمندترین منابع برای کسانی است که میخواهند با پیشینهی بازاریابی آشنا شده، چگونگی توسعهی عوامل و عناصر کلیدی بازاریابی را در صد سال گذشته بدانند و جهتگیری آن برای آینده را بیایند.
این کتاب اغلب موضوعات و زمینههای مرتبط با بازاریابی را در سه زمان گذشته، حال و آینده توسط اندیشمندان و نظریهپردازان گوناگون مورد بررسی قرار میدهد و در هر بخش به نکات آموزندهی زیادی اشاره میکند.
مطالعهی این کتاب میتواند دانش و معلومات تخصصی افراد را بهبود بخشد و آنها را برای رقابت آینده آماده کند.
آنچه در این کتاب از زبان برجستگان بازاریابی میخوانید:
• درآمدی بر عصر بازاریابی
• بازاریابی راهبردی
• بخشبندی بازار
• نوآوری
• بازاریابی دیجیتالی
• گسترش فروش و کسبوکار
• مدیریت ارتباط با مشتری
• برندآفرینی
• تبلیغات
• روابط عمومی
• بازاریابی درونی
• بازاریابی و پایداری
• بازاریابی اجتماعی
علاقهمندان برای اطلاع بیشتر وخرید این کتاب میتوانند به نشانی فروشگاه اینترنتیwww.marketingshop.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن: 71 و 66408251 تماس بگیرند.