کتاب سیاره مشتری، درباره چیست؟
بدون شک اگر قدم به سیارهای دیگر بگذاریم، برای حفظ بقا در آن سیاره، میبایست خودمان را با شرایط اقلیمی و جو آن سیاره تطبیق دهیم. مثلا با خودمان کپسول اکسیژن حمل میکنیم و یا لباسهای مخصوص میپوشیم؛ زیرا در غیر اینصورت، تنفس و زنده ماندن، غیر ممکن خواهد شد! بنابراین، برای تداوم بقا در یک سیارهی دیگر، باید خودمان را با شرایط آنجا وفق دهیم.
حتما بارها شنیدهاید یا خواندهاید که برای موفقیت در بازاریابی و فروش بیمه، میبایست پایتان را در کفش مشتری کرده و از دنیای او، به همه چیز نگاه کنید.
به عبارت دیگر، رمز موفقیت در بازاریابی بیمه، رسیدن نماینده به درک کاملی از دنیای مشتری است. یعنی باید به این باور برسیم که گویی مشتری، در سیارهای دیگر زندگی میکند که قوانین آن، با قوانین سیارهی ما، کاملا متفاوت است!
برای حفظ و تداوم بقای خودتان در سیارهی مشتری، باید همه چیز را دربارهی این سیاره بدانید و این کتاب، شما را با قوانین و شرایط بقا در سیارهی مشتری آشنا میکند.
فهرست مطالب کتاب سیاره مشتری به شرح زیر است:
- پیشگفتار
- مقدمه
- آغاز ماجرا: نمایندهی سردرگم
- فصل اول: بازاریابی خرد؛ رمز موفقیت در فروش بیمههای عمر
- اولین ملاقات پارک ساعی: فقط اندکی بهتر شدن کافیست!
- فصل دوم: انتخاب بهترین بازارهای هدف؛ ویژهی بیمههای عمر
- دومین ملاقات پارک ساعی: از خودخوری تا خودباوری!
- فصل سوم: از پرتاب گل به دیوار تا خلق ماتریسهای بازاریابی!
- سومین ملاقات پارک ساعی: حماقت فیلها!
- فصل چهارم: موقعیتگذاری؛ ابزار حذف رقبا
- چهارمین ملاقات پارک ساعی: آماده؛ شلیک؛ هدفگیری!
- فصل پنجم: خلق زمان طلایی ملاقات با مشتری
- پایان ماجرا: نمایندهی توانگر
- ضمیمه: معرفی کتاب 1+50 نانومارکت برگزیده در بیمههای عمر
علاقهمندان برای اطلاع بیشتر وخرید این کتاب میتوانند به نشانی فروشگاه اینترنتی www.marketingshop.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن: 71 و 66408251 تماس بگیرند.
نظر شما