همشهری آنلاین: فرمانده سپاه ناحیه ایلام گفت: سال گذشته ۸۰۰۰ نفر در مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی میمک حضور پیدا کردند و امسال پیش‌بینی می‌شود شاهد استقبال ۱۱ هزار نفری مردم از این مراسم باشیم.

به گزارش ایسنا، سرهنگ «جمال شاکرمی» در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم گرامی‌داشت سالروز عملیات "ضربت ذوالفقار و بزرگداشت شهدای عملیات آازادی"میمک" اظهار کرد: عملیات فتح میمک بزرگ‌ترین، سرنوشت‌سازترین و تأثیرگذارترین عملیات در دفاع مقدس بود که با حضور ارتش، سپاه و مردم غیور ایل خزل انجام شد.

وی بابیان اینکه این عملیات به نقطه عطف و قابل‌توجهی تبدیل شد، افزود: سپاه به‌تنهایی نمی‌تواند همه امور مراسم را انجام دهد بنابراین دیگر دستگاه‌ها باید پای‌کار بیایند و مدیریت آن را به سپاه واگذار کنند.

فرمانده سپاه ناحیه ایلام گفت: از روز چهارشنبه این هفته در یادمان میمک اردوگاه می‌زنیم و زمینه را برای حضور مردم فراهم می‌کنیم.

شاکرمی تصریح کرد: سال گذشته3000 دستگاه خودرو به محل یادمان فتح میمک وارد شدند و پلیس‌راه باید تدابیر لازم برای کنترل ترافیک و جلوگیری از هرگونه حادثه بیندیشد.

وی تصریح کرد: احتمالاً سردار نقدی سخنران این مراسم باشد.

به گزارش ایسنا، در ادامه سرگرد «سیروس زمانی» فرمانده مرزبانی بخش صالح‌آباد اظهار کرد: با توجه به حضور عظیم مردم در منطقه صفر مرزی، یک تور نیروی انسانی، موتوری و خودرویی مرزبانی برای کنترل امنیت و جلوگیری از هرگونه مشکل در مرز صورت خواهد گرفت.