سه‌شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: فرمانده سپاه ناحیه ایلام گفت: سال گذشته ۸۰۰۰ نفر در مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی میمک حضور پیدا کردند و امسال پیش‌بینی می‌شود شاهد استقبال ۱۱ هزار نفری مردم از این مراسم باشیم.

آزادسازی میمک

به گزارش ایسنا، سرهنگ «جمال شاکرمی» در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم گرامی‌داشت سالروز عملیات "ضربت ذوالفقار و بزرگداشت شهدای عملیات آازادی"میمک" اظهار کرد: عملیات فتح میمک بزرگ‌ترین، سرنوشت‌سازترین و تأثیرگذارترین عملیات در دفاع مقدس بود که با حضور ارتش، سپاه و مردم غیور ایل خزل انجام شد.

وی بابیان اینکه این عملیات به نقطه عطف و قابل‌توجهی تبدیل شد، افزود: سپاه به‌تنهایی نمی‌تواند همه امور مراسم را انجام دهد بنابراین دیگر دستگاه‌ها باید پای‌کار بیایند و مدیریت آن را به سپاه واگذار کنند.

فرمانده سپاه ناحیه ایلام گفت: از روز چهارشنبه این هفته در یادمان میمک اردوگاه می‌زنیم و زمینه را برای حضور مردم فراهم می‌کنیم.

شاکرمی تصریح کرد: سال گذشته3000 دستگاه خودرو به محل یادمان فتح میمک وارد شدند و پلیس‌راه باید تدابیر لازم برای کنترل ترافیک و جلوگیری از هرگونه حادثه بیندیشد.

وی تصریح کرد: احتمالاً سردار نقدی سخنران این مراسم باشد.

به گزارش ایسنا، در ادامه سرگرد «سیروس زمانی» فرمانده مرزبانی بخش صالح‌آباد اظهار کرد: با توجه به حضور عظیم مردم در منطقه صفر مرزی، یک تور نیروی انسانی، موتوری و خودرویی مرزبانی برای کنترل امنیت و جلوگیری از هرگونه مشکل در مرز صورت خواهد گرفت.

کد خبر 283329

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha