تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۳۸۶ - ۱۸:۴۸

گروه حوادث: مرد مسلح با اسلحه‌ای که در خانه داشت به تهران آمد، اما در نخستین سرقت خود، جنایتی خونین را رقم زد و به دام افتاد.

صبح پانزدهم شهریورماه، با گزارش تصادفی مرگبار در خیابان 30متری شورای شهر قدس  مأموران کلانتری 19 شهرقدس به سرعت خود را به محل حادثه رساندند.

در حالی که خودروی پیکان به داخل جوی کنار خیابان افتاده بود، راننده که از ناحیه سر به شدت دچار خونریزی بود، پشت فرمان از حال رفته بود.

کارآگاهان در کنار خودرو با مرد جوانی با لباس‌های خونی مواجه شدند که مدعی بود مرد راننده دوست صمیمی‌او بوده و هنگامی‌که خودرویی با سرعت جلوی آنها پیچیده،  خودرو   به داخل جوی آب‌افتاد  و سر راننده  به شیشه خورده و مجروح شده است.

لحظاتی بعد با بیرون کشیدن جسد نیمه جان مرد راننده از پشت فرمان خودرو، کارآگاهان پلیس با صحنه عجیبی روبرو شدند، خونریزی سر مرد میانسال به دلیل تصادف نبود، گلوله‌ای از فاصله نزدیک به سر وی شلیک شده بود. به این ترتیب به سرعت مرد جوان که دائماً قصد فرار داشت تحت بازرسی بدنی قرار گرفت.

وقتی یک کلت کمری و 6 فشنگ از وی به دست آمد، مرد جوان به نام یاسر بازداشت شد.

در حالی که مرد راننده بعد از انتقال به بیمارستان جان‌باخته بود، تحقیقات از جوان ناشناس تحت‌نظر سرهنگ محمد اقبالزاده - رئیس اداره آگاهی شهریار- آغاز شد و در این تحقیقات بود که یاسر با اعتراف به قتل راننده درباره انگیزه خود گفت: امروز صبح با اسلحه کلتی که در خانه داشتیم، از لرستان به تهران آمدم، پس از مدتی پرسه زدن در خیابان ولیعصر تهران ناگهان فکر سرقت خودرو در ذهنم نقش بست.

بنابراین خودرو پیکانی را به مقصد شهرقدس دربست کرایه کردم و زمانی که به منطقه خلوتی رسیدیم، از راننده خواستم پیاده شود، اما وقتی او مقاومت کرد به سمتش شلیک کردم و آن وقت بود که خودرو به داخل جوی آب افتاد.

سرهنگ محمد علی کریمی- فرمانده انتظامی‌شهریار- با اعلام این خبر گفت: متهم جوان با اعتراف به سرقت مرگبار با دستور بازپرس ویژه قتل این شهرستان روانه زندان شد.