همشهری آنلاین: ابراهیم نوری که در جلسه امتحان دانشگاهی ناگهان بینایی خود را از دست داد، پس از ۱۲ سال به همت تیم پزشکی وزیر بهداشت و تلاش کاروان پزشکی نورآوران سلامت، بینایی خود را به دست آورد و به روی زندگی لبخند زد.

به گزارش سلامت آنلاين، ابراهیم نوری که از اهالی روستای حیدرآباد شهرستان کلاله است ماجرای چگونگی نابینا شدن خود را این گونه شرح داد: در جلسه آزمون دانشگاهی در مقطع فوق دیپلم بودم که ناگهان بینایی خود را از دست دادم. نابینایی برای من مشکلات زیادی به همراه داشت، ولی با کمک‌های خانواده و مسئولان توانستم این وضعیت را نزدیک به ۱۲ سال تحمل کنم.

نوري از ازدواج خود در این مدت نیز خبر داد و گفت: با وجود اینکه نابینا بودم، خانمی مرا با این وضعیت به عنوان همسر آینده خود برگزید و با متحمل شدن مشکلات زندگی من، همدم و یار من در زندگی شد و حاصل این ازدواج یک فرزند پسر برای ما بود. با حمایت‌های مسئولان زندگی را با همه مشکلات ادامه دادیم تا اینکه ورود تیم پزشکی هاشمی، وزیر بهداشت و درمان به مراوه تپه، روزنه‌ای برای مرتفع شدن مشکلات بینایی من شد.

او گفت: با حمایت رئیس بهزیستی و فرماندار کلاله برای درمان به مراوه تپه رفتم و پس از انجام عمل بر روی چشم چپم، بینایی این چشمم را به دست آوردم.

نوري افزود: با حمایت‌های مجدد بهزیستی به یکی از بیمارستان‌های مجهز مشهد اعزام شدم و پس از عمل، بینایی چشم راست من نیز برگشت و در حال حاضر با عینک قادر به خواندن هستم.

ابراهیم نوری پس از ۱۲ سال نابینایی بالاخره با تلاش‌های مسئولان و خيرين توانست همسر و فرزند خود را ببيند.