همشهری آنلاین: وزیر بهداشت از شهردار تهران به خاطر مشارکت در اجرای کمپین شهروند سالم در شهر تهران و کمک به ارتقای سواد سلامت شهروندان قدردانی کرد.

به گزارش سلامت آنلاين، سید حسن هاشمی با اهدای لوح تقدیری به محمدباقر قالیباف از توجه شهرداری پایتخت در فرهنگ سازی و آماده کردن بسترهای لازم برای دستیابی به شهری ایمن ، سالم و افزایش شاخص‌های سلامت و امنیت جامعه با اجرای کمپین شهروند سالم در بیلبوردها و تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر قدردانی کرد.

در متن تقدیر وزیر بهداشت خطاب به شهردار تهران آمده است:

فرهنگسازی و آماده کردن بسترهای لازم برای دستیابی به شهری امن ، سالم و افزایش شاخص‌های سلامت و امنیت نیاز به اطلاع رسانی دقیق، هدفمند و مشارکت همه شهروندان دارد.

تجلی جایگاه ویژه بهداشت و سلامت در فضاهای تبلیغی جامعه شهری با مدیریت پیشرو و جهادی جنابعالی در بهره گیری از هنر متعهد، شایسته قدردانی است.

حرکت بزرگی که تاثیر بسزایی در تنویر افکار آحاد مردم از اهداف حوزه سلامت داشته و بازتاب گسترده آن در فضاهای رسانه ای نشان از قدردانی از شهروندان عزیز دارد.ضمن تقدیر از جنابعالی که با همت والای خود در سیاست گذاری و اجرای این مهم، نقش موثر و ارزنده ای ایفا کرده اید، از درگاه خداوند متعال توفیق هرچه بیشتر شما را در خدمت به شهروندان عزیز مسئلت می نمایم.