همشهری آنلاین: فرهنگسراها و خانه های فرهنگ شهر تهران برای روزهای ماه مبارک رمضان برنامه‌های متناسبی تدارک دیده‌اند.

چند خبر کوتاه از فرهنگسراهای تهران

به گزارش روابط عمومی شهرداری تهران، خانه فرهنگ دولت آباد دوره های کامپیوتر را به منظور ارتقای دانش کامپیوتر برگزار می‌کند. طراحی و نقاشی نیز  برای آشنایی بیشتر کودکان و نوجوانان با هنر نقاشی در این خانه فرهنگ برپا می‌شود.

کارگاه آموزش رایگان داستان نویسی، به منظور فراهم کردن بستر لازم برای شناسایی، پرورش و شکوفایی استعدادهای درخشان در زمینه داستان نویسی با حشور استاد سلیمی در این خانه فرهنگ برپا می‌شود.

دوره‌های زبان انگلیسی با هدف ارتقای دانش انگلیسی در سطوح مختلف نیز از دیگر برنامه‌های این خانه فرهنگ است که علاقه‌مندان می‌توانند برای آگاهی بیشتر به این فرهنگسرا مراجعه کنند.

خانه فرهنگ امامزاده یحیی (ع)، نمایشگاهی از فعالیت‌های هنری و کاردستی و خلاقیت فکری نونهالان را از 4 تا 30 مهرماه از ساعت 8 تا 17 برگزار می‌کند.

فرهنگسرای تهران، جشنواره سفره رمضان را به مناسبت میلاد امان حسن (ع)، 5 مهر ماه در کانون اصلاح و تربیت برگزار می‌کند.

خانه فرهنگ کوشا، در هفته دفاع مقدس برنامه غبار روبی مزار شهدا و بازدید از موزه شهدا را 3 و 5 مهر برپا می‌کند.

فرهنگسرای بهمن مسابقه قرآن را به مناسبت میلاد امام حسن (ع) ، ویژه نابینایان و کم بینایان در تالار مبارک 5 مهرماه برگزار می‌کند. جشن میلاد امام حسن (ع) نیز در راستای برنامه‌های فرهنگی هنری این فرهنگسرا 3 مهرماه برگزار می‌شود.

مرکز فرهنگی هنری نوجوانان یادواره نوجوانان در ترنم سرخ را با همکاری بسیج ناحیه مقداد برگزار می‌کند که نمایشگاه دفاع مقدس، نقد کتاب و بازدید از موزه دفاع مقدس، از جمله برنامه‌های این یادواره است.

فرهنگسرای مدرسه، نمایشگاه عکس راهیان نور را از 1 تا 5 مهرماه به مناسبت هفته دفاع مقدس با نمایش 45 عکس از ساعت 9 تا 19 برگزار می‌کند.

فرهنگسرای کودک، از عدم تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره کودک، آیینه معنویت خبر داد.

خانه فرهنگ تلاش جلسات نقد و بررسی اشعار شاعران را 5 مهرماه برگزار می‌کند.

فرهنگسرای بانو، بزرگداشت هفته دفاع مقدس را با نمایش روز سوم در 3 مهرماه و نقد و بررسی این فیلم برگزار می‌کند.

مرکز فرهنگی هنری غدیر به مناسبت ماه رمضان، مسابقه پیامک را با موضوع بهترین دعا در شبهای قدر با شماره 10000210014 برگزار می‌کند.

فرهنگسرای رسانه دومین همایش خاکریزهای شیشه ای را به مناسبت هفته دفاع مقدس 5 مهرماه در سالن شهید آوینی برگزار می‌کند.

فرهنگسرای طبیعت با هدف گرامیداشت ماه رمضان ، مسابقه فرهنگی طلیعه انتظار را تا 10 مهرماه برگزار می کند.