معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار منطقه ۱۶ از راه‌اندازی پردیس قرآنی بهار دل‌ها و جشن لبخند دل‌ها به به مناسبت ماه ضیافت الهی، در بوستان بهمن کردند.

پردیس قرآنی

همشهری آنلاین‌ـ مریم قاسمی: سید مهدی حسینی با اعلام این خبر توضیح دادکه پردیس قرآنی بهار دل‌ها شامل ختم قرآن، پاسخگویی به سؤالات شرعی و مشاوره دینی، ایستگاه سلامت، ایستگاه عفاف و حجاب، ایستگاه کودک و قرآن، ایستگاه روان‌شناسی نقاشی، ایستگاه بادکنک پیچ ویژه کودکان، ایستگاه ثبت‌نام دهه هشتادی‌ها در راستای پویش گام دوم نسل چهارم، ایستگاه ورزش و تفریحات ورزشی، ایستگاه کتب قرآنی و محصولات فرهنگی، ایستگاه طب سنتی و... است و شهروندان در ایام ماه مبارک رمضان، از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر می‌توانند از این برنامه بهره‌مند شوند.

پردیس قرآنی بهار دل‌ها و جشن لبخند دل‌ها به بوستان بهمن آمد | تجلیل از نخبگان قرآنی و ایجاد شور و نشاط معنوی بین شهروندان

معاون امور اجتماعی شهردار منطقه ۱۶ افزود: «یکی دیگر از برنامه‌های در ایام مبارک رمضان «لبخند دل‌ها» نام دارد. این برنامه با تلاوت مجلسی قاریان ممتاز و بین‌المللی و با همخوانی آیات الهی، اجرای سرود قرآنی و مذهبی، اجرای تواشیح، برگزاری مسابقات فرهنگی متنوع همراه با اهدای جوایز ارزنده، سخنرانی کوتاه مذهبی، مداحی و سایر برنامه‌های فرهنگی‌ـ هنری‌ـ آیینی با رویکرد ایجاد و افزایش شور و نشاط معنوی به اجرا در می‌آید. جالب اینکه در این برنامه، هر شب به یک نفر از حاضران در جشن به قید قرعه کمک هزینه سفر مشهد مقدس نیز اهدا می‌شود.»

سید مهدی حسینی، از دیگر برنامه‌های مستمر در ماه مبارک رمضان صحبت کرد و گفت: «با دستور و راهبری شهردار منطقه ۱۶، در ایام ماه مبارک رمضان طرح «میز خدمت سلامت» در ۲۷ مسجد منتخب این منطقه راه‌اندازی شده تا پزشکان و کارشناسان سلامت در راستای ارتقای سطح بهداشت و پایش سلامت، خدمات مورد نیاز را به مردم ارائه کنند.»

گفتنی است اداره سلامت شهرداری منطقه ۱۶ این برنامه را با مشارکت کانون پزشکان و مرکز بهداشت جنوب تهران و با هدف ارائه خدمات سلامت شامل: غربالگری فشارخون و قندخون، تب سنجی، اکسیژن خون، قد و وزن و شاخص توده بدنی، مشاوره تغذیه، مشاوره پیشگیری از بیماری‌ها و کمک‌های اولیه اجرا می‌کند.

کد خبر 669416

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha