همشهری آنلاین: ستاد احسان و نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) در روز شهادت حضرت علی (ع) و در آخرین روز از هفته اطعام و اکرام مرحله دیگری از طرح اکرام ایتام را اجرا می‌کند.

به گزارش ایسنا ستاد احسان و نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) با توجه به استقبال گسترده مردم از طرح اکرام ایتام در هفته اطعام و اکرام، پایگاه‌هایی را به همین منظور در روز بیست و یکم ماه مبارک رمضان در سراسر کشور در نظر گرفته است که آماده پذیرش حامیان نیکوکار داوطلب شرکت در طرح اکرام ایتام هستند.

نیکوکاران و حامیان می‌توانند روز چهارشنبه بیست و یکم ماه مبارک رمضان با مراجعه به این پایگاه‌ها ضمن ثبت‌نام، حمایت مالی و معنوی یک یا چند کودک یتیم را با پرداخت ماهیانه 10 هزار تومان برای یک سال یا بیشتر عهده‌دار شوند.

پایگاه‌های طرح اکرام ایتام در تهران با همکاری صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران در حسینیه ارشاد و محل برگزاری جشن رمضان واقع در تالار بزرگ وزارت کشور و امامزاده صالح از ساعت 9:30 صبح تا پایان شب برپاست.

ستاد احسان و نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار امیدواری کرده است که در ایام پرفیض لیالی قدر و شهادت بزرگ حامی محرومان، ابوالایتام حضرت علی (ع) شاهد حضور گسترده مردم روزه‌دار و نیکوکار کشورمان در پایگاه‌های طرح اکرام ایتام و کمک و معاضدت هر چه بیشتر به کودکان یتیم باشیم.

ستاد احسان و نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) تصریح کرده است: علاوه بر پایگاه‌ها و دفاتر این نهاد شماره حساب 1122 بانک ملی ایران شعبه کمیته امداد امام خمینی (ره) به منظور کمک به کودکان یتیم و مشارکت در طرح اکرام ایتام اختصاص یافته است.

پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) به نشانی WWW.EMDAD.IR جهت اطلاع بیشتر در اختیار هموطنان عزیز می‌باشد.