همشهری آنلاین: ستاد احسان و نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) در روز شهادت حضرت علی (ع) و در آخرین روز از هفته اطعام و اکرام مرحله دیگری از طرح اکرام ایتام را اجرا می‌کند.

به گزارش ایسنا ستاد احسان و نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) با توجه به استقبال گسترده مردم از طرح اکرام ایتام در هفته اطعام و اکرام، پایگاه‌هایی را به همین منظور در روز بیست و یکم ماه مبارک رمضان در سراسر کشور در نظر گرفته است که آماده پذیرش حامیان نیکوکار داوطلب شرکت در طرح اکرام ایتام هستند.

نیکوکاران و حامیان می‌توانند روز چهارشنبه بیست و یکم ماه مبارک رمضان با مراجعه به این پایگاه‌ها ضمن ثبت‌نام، حمایت مالی و معنوی یک یا چند کودک یتیم را با پرداخت ماهیانه 10 هزار تومان برای یک سال یا بیشتر عهده‌دار شوند.

پایگاه‌های طرح اکرام ایتام در تهران با همکاری صدا و سیما جمهوری اسلامی ایران در حسینیه ارشاد و محل برگزاری جشن رمضان واقع در تالار بزرگ وزارت کشور و امامزاده صالح از ساعت 9:30 صبح تا پایان شب برپاست.

ستاد احسان و نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار امیدواری کرده است که در ایام پرفیض لیالی قدر و شهادت بزرگ حامی محرومان، ابوالایتام حضرت علی (ع) شاهد حضور گسترده مردم روزه‌دار و نیکوکار کشورمان در پایگاه‌های طرح اکرام ایتام و کمک و معاضدت هر چه بیشتر به کودکان یتیم باشیم.

ستاد احسان و نیکوکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) تصریح کرده است: علاوه بر پایگاه‌ها و دفاتر این نهاد شماره حساب 1122 بانک ملی ایران شعبه کمیته امداد امام خمینی (ره) به منظور کمک به کودکان یتیم و مشارکت در طرح اکرام ایتام اختصاص یافته است.

پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) به نشانی WWW.EMDAD.IR جهت اطلاع بیشتر در اختیار هموطنان عزیز می‌باشد.
 

کد خبر 33001

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز