همشهری آنلاین: وزیر بهداشت، در جمع ملی پوشان اسکیت هاکی ایران حضور یافت و در جریان روند آماده‌سازی این تیم در راه جام جهانی قرار گرفت.

دکتر سید حسن هاشمى، دقایقی با کادر فنی، مربیان و ورزشکاران در فضایی صمیمی به گفت و گو پرداخت و از آخرین شرایط و وضعیت تیم ملی اسکیت هاکی ایران مطلع شد.

بیست و دومین دوره مسابقات جام جهانی اسکیت هاکی جوانان و بزرگسالان در سال ۲۰۱۶ با حضور ۷۲ تیم ملی از ۳۱ کشور جهان و با حضور ۱۵۰۰ ورزشکار و کادر فنی تیم های شرکت کننده در شهرهای آسیاگو و روانا ایتالیا از ۲۲ خردادماه سال ۹۵ لغایت ۵ تیرماه سال ۹۵ برگذار مي‌شود.

در این دوره از مسابقات که با حضور تیم‌های ملی بزرگسالان ایران در دو بخش بانوان و آقایان برگزار خواهد شد، کشورهای چین، چین تایپه، هند و ماکائو نیز از جمله حریفان آسیایی ایران به شمار می‌روند.

تیم ملی بزرگسالان آقایان ایران سومین حضور و تیم ملی بزرگسالان بانوان ایران نخستین حضور خود در مسابقات جهانی تجربه می‌کنند.

ملی پوشان اسکیت هاکی ایران با حضور در مسابقات قهرمانی آسیا تاکنون موفق به کسب مقام‌های دوم و سوم قاره کهن و تیم ملی بزرگسالان بانوان کشورمان نیز در سال‌های حضور خود موفق به کسب مقام سوم این دوره از رقابت‌ها شده اند.