همشهری آنلاین: قائم مقام وزیر بهداشت گفت: فراهم کردن خدمات درمانی مناسب در مناطق محروم وظیفه ماست.

به گزارش وبدا، قائم مقام وزیر بهداشت در حاشیه افتتاح بیمارستان 146 تختخوابی شهید ولیان الیگودرز گفت: وظیفه داریم که خدمات درمانی را برای مردم در نقاط مختلف کشور به ویژه در مناطق محروم فراهم کنیم و به لطف خدا با افتتاح این بیمارستان قسمت عمده ای از مشکلات مردم این منطقه در دسترسی به خدمات درمانی مرتفع خواهد شد.

به گزارش وبدا، دکتر ایرج حریرچی گفت: با ساخت بیمارستان‌های جدید که با همکاری وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و بهداشت و با رعایت استانداردهای لازم ایجاد می‌شوند، کیفیت بیمارستان‌های دولتی 60 تا 70 درصد نسبت به بیمارستان‌های خصوصی تهران بهتر است.

دکتر حریرچی همچنین افزود: ازمردم درخواست جدی دارم که از مراجعه به بیمارستان‌های مرکز کشور که متاسفانه امروز به یک فرهنگ تبدیل شده جدا"پرهیز کنند و وزارت بهداشت تلاش خواهد کرد که با توزیع و اعزام متخصصان بیشتری به استان‌ها، خدمات تخصصی بهتر و بیشتری درسراسر کشور برای مردم ایجاد کند.

قائم مقام وزیر بهداشت در خصوص کمبود کادر تخصصی درمانی در کشور نیز گفت: در زمینه اخذ مجوز استخدام با مشکل جدی از سوی مراجع قانونی مواجه هستیم و با وجود اینکه مجوز استخدام بیش از 16هزار نفر را اخذ کرده ایم به تلاش‌های خود در این زمینه نیز ادامه خواهیم داد.