همشهری آنلاین: دبیر چهارمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی محور مقالات چهارمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی اعلام کرد.

علی شوقی‌بنام، دبیر چهارمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی درخصوص دلایل و اهداف برگزاری این کنفرانس گفت: با توجه به تکنیک‌ها و ابزار‌های متنوعی که امروزه در اختیار مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی قرار گرفته است، نحوه استفاده و بکارگیری صحیح از آنها مستلزم رویکرد و دیدگاهی حرفه‌ای به این بخش از سازمان می‌باشد و بدون شک استفاده نادرست از آنها نه تنها کمکی به پیشبرد اهداف سازمان نمی‌کند، بلکه باعث بروز صدمات جبران ناپذیری خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه موارد مطرح شده و پس از دریافت نقطه نظرات اعضای کمیته علمی و شورای سیاست‌گذاری این کنفرانس، تصمیم بر آن شد تا چهارمین کنفرانس حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی شهریور ماه سالجاری و با موضوعات و محورهای حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی، اصول و مبانی، حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی، تکنیک‌های ارتباطات خلاق، حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی، مدیریت تحلیل و پایش افکار عمومی، حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی، مدیریت هویت برند و حرفه‌ای‌گرایی در روابط‌عمومی، تشریفات نوین برگزار شود.

شوقی‌بنام در پایان گفت: برگزاری پنل تخصصی با موضوع برنامه‌ریزی شناور در روابط‌عمومی (چالش تغییرات مدام مدیران سازمانی) با حضور اساتید و مدیران روابط‌عمومی، از دیگر بخش‌های این کنفرانس خواهد بود.

علاقمندان به این کنفرانس می‌توانند با مراجعه به سایت i-pr.ir و یا تماس با شماره تلفن 88807453، نسبت به کسب اطلاعات بیشتر اقدام نمایند.