همشهری آنلاین: ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی در سال ۱۳۹۵ با انتشار بیانیه‌ای ضمن تبریک فرارسیدن میلاد مسعود منجی عالم بشریت اعلام کرد: در هیچ دوره زمانی در طول تاریخ ۶۵ ساله روابط‌عمومی در ایران، تا این حد، شاهد تخصصی‌تر شدن آن نبوده‌ایم و این شاخصه مناسبی است که آینده‌ای روشن را نوید می‌دهد.

روابط عمومی

متن کامل این بیانیه چنین است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

با تبریک فرارسیدن میلاد مسعود منجی عالم بشریت، خداوند بزرگ را شاکریم که لطف و عنایتش سبب شد تا برای چهارمین سال متوالی شاهد برگزاری هفته گرامی‌داشت «روابط‌عمومی» در جمهوری اسلامی ایران (27 اردیبهشت لغایت 2 خرداد ماه) باشیم.

نتایج عملکرد روابط‌عمومی‌ها با هر تعریفی که مدنظر کارشناسان این حوزه باشد، می‌بایستی منجر به ارتقای رضایتمندی مردم و ذینفعان سازمان‌ها شود و در این مسیر روابط‌عمومی‌ها با برخورداری از تکنیک‌ها و تاکتیک‌های ارتباطی و استفاده صحیح و به موقع از ابزاری که در اختیار دارند به انجام وظایف و ایفای نقش خود می‌پردازند.

روابط‌عمومی‌ها در عصر حاضر با پیشرفت علوم و فناوری‌های ارتباطات و اطلاعات، شرایطی را تجربه می‌کنند که به ضرس قاطع می‌توان گفت در هیچ دوره زمانی در طول تاریخ 65 ساله روابط‌عمومی در ایران، تا این حد، شاهد تخصصی‌تر شدن آن نبوده‌ایم و این شاخصه مناسبی است که آینده‌ای روشن را نوید می‌دهد.

ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی در سال 1395 با نقدیر و تشکر از فعالان این حوزه در سراسر کشور، استادان و دانشجویان رؤسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌ها، مدیران و کارشناسان، انجمن‌های تخصصی، صنفی و علمی و تمامی سازمان‌ها و شرکت‌های بخش خصوصی به همراه رسانه‌ها که با برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌ها و مراسم متعدد تلاش کردند علاوه بر شنیدن صدا و انتظارات مردم و مسؤولان از روابط‌عمومی‌ها، به بیان عملکرد و نقطه‌نظرات خود بپردازند تقدیر و تشکر می‌کند.

مردمی کردن برنامه‌های این هفته در کنار برگزاری ده‌ها همایش، نشست تخصصی و کارگاهی از ویژگی‌های بارز این هفته بود که انشاالله در سال‌های آتی با همت، تدبیر و همدلی و مشارکت بیشتر فعالان این حوزه، منجر به تولید محتوای عمیق‌تر و تأثیرگذاری بیشتر در روابط میان مردم- سازمان، روابط‌عمومی- سازمان و روابط‌عمومی- دولت خواهد شد.

ستاد برگزاری هفته روابط‌عمومی در سال 1395

کد خبر 334751

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha