همشهری آنلاین: وزیر بهداشت در حاشیه راهپیمایی روز قدس در تهران، درباره موضوع فیش‌های حقوقی گفت: در این موضوع، ضعف از همه است و همه مقصرند، با قربانی کردن چند نفر نمی‌توان مشکلات را حل کرد.

به گزارش وبدا، دكتر سيد حسن هاشمي افزود: این ضعف، عمیق است ، و این موضوع مربوط به دیروز و امروز نیست، اگر نگاهی به 35 سال گذشته داشته باشیم خواهیم دید که هر کجا از آرمان‌های انقلاب فاصله گرفته ایم، آسیب جدی دیده ایم.

هاشمی تصریح کرد: این شیوه که امروز افشاگری می‌کنند، روش انقلاب اسلامی نیست . افشاگری یک ابزار است. آنچه که انقلاب اسلامی دنبال آن بود ، شفافیت است.

وزیر بهداشت اظهار داشت: ما به عنوان فرزندان انقلاب، آرزو داریم که شفافیت همیشه وجود داشته باشد و معلوم شود که چه کسی از کجا آورده است.به خصوص کسی که مسئول است باید زندگیش زیر ذره بین باشد و خطا نکند و اگر خطا کرد به بدترین شکل ممکن مجازات شود.

هاشمي خاطرنشان کرد: وقتی این موضوع تبدیل به ابزار می‌شود ، کار کرد آن اخلاقی نیست و نتیجه آن هیچ نفعی برای مردم ندارد . مردم فکر می‌کنند که همه در حال خیانت و غارت هستند و این به صلاح نظام نیست و مردم در مورد بقیه پرونده‌هایی از این قبیل که مطرح بوده، نیز خاطره ای جز این ندارند.

وزیر بهداشت گفت: کسانی که حرف‌های آنان تاثیر گذار است، اجازه ندهند بیشتر از این تخریب صورت گیرد . باید به جای شعار عمل کنیم .

  هاشمي، حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس را تاکید بر آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست که معتقد است قدس بالاخره یک روز به دست مسلمانان آزاد خواهد شد و این حقیقتی است که به واقعیت خواهد پیوست.

  • فلسطین یکی از آرمان‌های آزادیخواهی ملت ایران است

وزیر بهداشت افزود: ما همیشه در طول تاریخ از مظلوم دفاع کرده ایم و فلسطین یکی از آرمان‌های آزادیخواهی ملت ایران است.

هاشمی علت حضور مردم در این راهپیمایی را ناشی از آزادی‌خواهی مردم ایران دانست که همواره در طول تاریخ وجود داشته و افزود: فلسطین یکی از آرمان‌های مسلمانان است و مردم ایران پذیرفته اند که فلسطینیان مظلوم واقع شده و از خانه و کاشانه خود آواره شده اند، بنابراین از مظلوم دفاع می‌کنند.

وزیر بهداشت  اظهار داشت : مردم ایران یک آرمان مقدس‌تری نیز دارند و آن این است که قبله اول مسلمین در اسارت یک مشت آدمکش قرار دارد و تلاش می‌کنند با کمک سایر مسلمانان جهان آن را آزاد کنند.