مطالب این کتاب کاملا علمی و کاربردی است، کتابی با بهرهگیری از دانش بزرگان و تجربهی استادان بازار مبتنی بر روشهای عملی برای ساختن یک برنامهی مشخص به منظور رسیدن به اهداف شما در کسبوکارتان.
این کتاب ساده، کاربردی، روان و مهارتی است و مطالعهی آن به فروشندگان توصیه میشود.
مهمترین هدف کتاب، ارتقا و معرفی شما به عنوان یک فروشنده و دستیابی شما به اهداف بزرگ و کوچک در مسیر شغل شما است.
فهرست مطالب کتاب «راهکارهای فروش از زبان یک فروشنده » در ادامه آمده است:
فصل اول: مبحث فروش و فروشندگی
فصل دوم: راهکارهای ارتباط با مشتری
فصل سوم: آموختن مهارت برقراری ارتباط در کسبوکار
فصل چهارم: اهمالکاری
فصل پنجم: انگیزه در کسبو کار
فصل ششم: آمادگی جسمانی فروشنده
فصل هفتم: روشهای ترغیب مشتری
فصل هشتم: بازاریابی
فصل نهم: چگونه میتوانیم فروش خود را بیشتر کنیم؟
فصل دهم: عوامل پیشرفت در کسبوکار
علاقهمندان برای اطلاع بیشتر وخرید این کتاب میتوانند به نشانی فروشگاه اینترنتیwww.marketingshop.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 71 و 66408251 تماس بگیرند.