همه احساس میکنند که میدانند تجربهی مشتری به چه معنا است. اما این احساس کافی نیست. بزرگترین چالش شرکتهای مدرن رویارویی با فهم این مسئله است که برای کسب مزیت رقابتی باید چه چیزهایی را ارزیابی و اندازهگیری کنند. بخشی از ابعاد خلاقانهی یک شرکت خوب بودن، فهم تجربهی مشتری و یافتن شیوهی جدید مدلسازی آن است و البته بهرهبرداری از آن برای خلق ارزش بیشتر نسبت به سایر رقبا. سازمانهایی که به مدیریت تجربهی مشتری میپردازند، سریعتر رشد میکنند و در برابر رقبای خود بیشتر به مطالباتشان دست پیدا میکنند.
این کتاب به ارائهی تعریف مدیریت تجربهی مشتری از زبان متخصصان بازاریابی بینالمللی GCCRM پرداخته است. GCCRM، سازمانی مستقل در زمینهی مشاورهی مدیریت ارتباط با مشتریان است که در سال 2001 تاسیس شد. ماموریت اصلی این سازمان طراحی بهترین نقشه راه برای پیاده سازی مدیریت ارتباط با مشتریان است و به آنها نشان میدهد که در چه وضعیتی به سر میبرند، به کجا باید بروند و چگونه.
- فهرست مطالب کتاب در ادامه آمده است:
- تعریف تجریهی مشتری: سامسون لی
- همکاری در قرن 21، عصر مشتری اجتماعی: پل گرینبرگ
- داستان یم و آرم: مارکو دوگلیا
- مدیریت تجربهی مشتری چیست؟: پل.ک.وارد
- مدیریت تجربه مشتری چیست؟ بازگشت به اصول: رافائل رودریگز
- از مدیریت ارتباط با مشتری، به مدیریت تجربه مشتری: رو کینگ
- مدیریت نقاط ارتباط با مشتری برای موفقیت مدیریت ارتباط با مشتری: کندیس انگچی
- مدیریت تجربه یعنی چه؟: می لین فانگ
- مدیریت تجربه چیست؟: جیم استرن
- تجربهی مشتری؛ در فضا گم نشوید: سیمون دیزلی
- تجربهی مشتری چیست؟: جان چیزهولم
- مدیریت تجربهی مشتری چیست؟: جنیفر کرکبی
علاقهمندان برای اطلاع بیشتر وخرید این کتاب میتوانند به نشانی فروشگاه اینترنتیwww.marketingshop.ir مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 71 و 66408251 تماس بگیرند.
نظر شما