به گفته نويسنده كتاب، در سالهای اخیر کتابهای زیادی با موضوعات فنی نرمافزار به چاپ رسیده است ولی هیچ کتابی در باب بازاریابی و فروش نرم افزار در ایران منتشر نشده است. این اولین کتاب بازاریابی و فروش نرمافزار در ایران میباشد که در آن به روشهای مختص بازاریابی و فروش نرم افزار فروشگاهی میپردازد.
نويسنده معتقد است كه تمام تغییر و تحولات صورت گرفته در حوزه بازار نرم افزار فروشگاهی، ما را به این نقطه میرساند که حرکت بازار نرمافزار از تولید محوری به سوی بازار محوری و با یک حرکت سریع در حال چرخش است.
اين كتاب مشتمل بر پنج ميباشد:
فصل اول به اندازهي بازار نرمافزار فروشگاهی به تفکیک استانها در كشور پرداخته است. در فصل دوم، به روشهای بازاریابی مناسب نرمافزارهای فروشگاهی میپردازد و در فصل سوم کتاب در خصوص رقابت در صنعت نرمافزار فروشگاهی توضیحاتی داده شده است. در فصل چهارم، راهکارهایی عملی جهت فروش حضوری نرمافزار فروشگاهی ارائه شده است و همچنين پیشنهاداتی در جهت موفقیت شرکتهای نرمافزار فروشگاهی بيان شده است. و در آخر در فصل پنجم به آمارهای جهانی در مورد تولید و فروش نرم افزار اشاره میکند.
كتاب بازاريابي و فروش نرمافزار فروشگاهي تاليف خدايار عبدالهي در 118 برگ در تابستان 1395 و با تيراژ 3000 نسخه از سوي انتشارات اميران منتشر شده است. علاقمندان برای كسب اطلاع بیشتر میتوانند به نشانی فروشگاه اینترنتی amiranbooks.com و يا www.marketingshop.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 66408251 و 22059814 تماس بگیرند.