ماهنامه مدیریت ارتباطات در پروندهای دیگر، چگونگی تأسیس، فعالیت و تعطیلی یکی از شبکههای ماهوارهای جنجالی سالهای اخیر را مورد توجه قرار داده است.
- مرور تیترهای این شماره:
- آیتالله هاشمی رفسنجانی، رسانهها و خون دلها نوشته رضا سلیمانی، مدیرکل روابط عمومی مجمع تشخیص
- هاشمی مردی که همیشه از زمان خود جلوتر بود به قلم محمد سلطانیفر، عضو هیئتعلمی دانشگاه آزاد اسلامی
- رفتار رسانهای آیتالله هاشمی رفسنجانی نیازمند مداقه، تحلیل و تحقیق نوشته امیرعباس تقیپور
- نگاهی به دلایل ضعف اطلاعرسانی صداوسیما در اعلام خبر فوت آیتالله هاشمی رفسنجانی: رسانه ملی در چالش هاشمی از منظر مدیریت ارتباطات به قلم علیرضا دباغ، مدرس ارتباطات و مدیرمسئول فصلنامه سرزمین هنر
- نحوه پوشش خبری درگذشت آیتالله هاشمی رفسنجانی در ساعات اولیه: مطالعه تطبیقی دو شبکه تلویزیونی بیبیسی فارسی و شبکه خبر به قلم حسین بصیریان جهرمی، دکتری علوم ارتباطات اجتماعی
- تحلیل برخورد رسانههای مختلف با ارتحال آیتالله هاشمی رفسنجانی: آیتالله مردم در رسانههای مردمی نوشته ندا عبدی
- بازخوانی بخشهایی از گفتوگوی اختصاصی مدیریت ارتباطات با علیاكبر هاشمی رفسنجانی: رهبری نامه من را از روی کامپیوتر میخواندند/ امیر عباس تقیپور، امیر لعلی، آرش محبی
- حاشیههای یک گفتوگو با اکبر هاشمی رفسنجانی نوشته آرش محبی
- نگاهی به تیتر روزنامههای خرداد 68 و 20 دی 95: روزنامهها هنگام دومین ارتحال مهم تاریخ انقلاب چه کردند؟ نوشته ندا عبدی
- آخرین حاشیهنگاری منتشرنشده پایگاه اطلاعرسانی آیتالله هاشمی از دیدار استاندار و جمعی از مدیران استان کرمان با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام: در انقلاب اسلامی هر چه مردم بخواهند، باید همانطور شود نوشته زهرا شیدوش، خبرنگار پایگاه اطلاعرسانی آیتالله هاشمی رفسنجانی
- گفتوگو با دبیر اجرایی سایت آیتالله هاشمی رفسنجانی: واژه جریان انحرافی از سایت آقای هاشمی متولد شد/ امیر لعلی- سمیرا رستگارپور
- نگاهی به رویکرد و عملکرد شبکه فارسیزبان ماهوارهای طی هشت سال فعالیت: فارسیوان چگونه قد علم کرد؟ به قلم شکوه مقیمی
- از شبکههای درد دلی تا ظهور غولهای رسانهای: (درباره آمدن و رفتن شبکه فارسیوان) نوشته فردین علیخواه، جامعهشناس
- خلاصهای از گفتوگوی اختصاصی مدیریت ارتباطات با مدیر هماهنگی گروه رسانهای موبی، مالک شبكه فارسیوان: سریالهای ما جنبه آموزشی دارند
- باز هم بحران؛ باز هم غافلگیری عنوان سرمقاله این شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات به قلم مدیرمسؤول
- صدازُدایی و کَرنمایی به قلم سيدفريد قاسمي، پژوهشگر ارتباطات
- نگاهی گذرا به زمینه و زمانه صفحات اندیشه در روزنامهها: روزی روزگاری اندیشه نوشته منوچهر دینپرست، روزنامهنگار
- چرا پاداش بیشتر به تلاش کمتر کارکنان سازمان منجر میشود؟ مقالهای از سعید معادی
- طراحی گرافیک اطلاعرسان نوشته مریم سلیمی، مدرس دانشگاه سوره و پژوهشگر ارتباطی و تصویری
- میزگردی در باب نقد و بررسی زیستبوم فضای مجازی در ایران: قراردادهای شبکههای اجتماعی برای در اختیار قراردادن اطلاعات مردم با حضور محمدصادق افراسیابی دانشجوی دکتری سیاستگذاری فرهنگی پژوهشکده مطالعات فرهنگی- اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سیدمرتضی موسویان عضو هیئتعلمی دانشگاه صداوسیما و رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانههای دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ناصر فخاری مدیرعامل مؤسسه پژوهش و تبیین گفتمان انقلاب اسلامی، محمدمهدی انصاری مدرس دانشگاه، پژوهشگر و مؤلف کتاب استراتژی در فرهنگ و رسانه و علیرضا مرادی پژوهشگر و مترجم کتاب فرهنگ و زندگی روزمره
- كار فريلنس يا ثابت؟ كدام بهتر است؟ نوشته مینا عینیفر
- دبيركل خانه صنعت معدن تجارت جوانان ايران در گفتوگو با مدیریت ارتباطات: رسانه باید از بخش خصوصی کالای باکیفیت را مطالبه کند/ گفتوگو از علی فراهانی
- برترین زن کارآفرین جهان اسلام در گفتوگو با مدیریت ارتباطات مطرح کرد: رسانهها هر فردی را کارآفرین معرفی نکنند/ گفتوگو از علی فراهانی
- نقش کارآفرینان در حل معضل بیکاری نوشته ندا فراهانی
- کارکردها و تأثیر رسانهها بر معضل بیکاری مترجم: زهرا علیدوست
مدیریت ارتباطات هر ماه با قیمت 7000 تومان منتشر و در کیوسکهای مطبوعاتی، شهرکتابها و کتابفروشیهای مهم توزیع میشود. علاقهمندان جهت دریافت اشتراک سالیانه با شماره 88904882-021 تماس بگیرند. امکان خرید و مطالعه تمام شمارههای ماهنامه از لینک www.magiran.com/cmmagazine وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر به کانال تلگرامی cm_magazine@ مراجعه کنید.
روابطعمومی ماهنامه مدیریت ارتباطات