در این شماره از ماهنامه مدیریت ارتباطات، قاعدههایی در بازاریابی آنلاین مورد بررسی قرار گرفته است. همچنین بخش سوم جُنگتاریخ روزنامهنگاری با پژوهش و قلم سیدفرید قاسمی به چاپ رسیده است.
آنچه در این شماره میخوانید:
- سرمقاله: از صفبستن کنار کیوسکها تا باطله شدن روزنامهها- امیرعباس تقیپور
- جُنگ تاریخ روزنامهنگاری (بخش سوم) - سیدفرید قاسمی
- رسانه، فرهنگ، گفتمان - حسن بشیر
- چرا در اینستاگرام مرفه بیدرد به نظر میرسیم؟ مینا عینیفر
- رسانه رسمی نمیمیرد- مرجان لقایی
- نگاهی به روند رو به رشد فعالیتهای روابطعمومی در سال ۲۰۱۷؛ الزام یا اختیار -امیر کاکایی
- ظهور استراتژی جدید در روابطعمومی- حسنن صیری قیداری
- سینما به مثابه هنرستان تجربه- منوچهر دینپرست
- به اشتراکگذاری آنلاین اطلاعات؛ رفتاری برنامهریزی شده برای تولید سرمایه اجتماعی- ترجمه امیرعلی خلج
- گزارش کاملی از برگزاری پنجمین کنفرانس حرفهایگرایی در روابطعمومی
پرونده ویژه بازاریابی آنلاین زیر نظر امیرعلی خلج:
- قواعد نوین بیانیههای مطبوعاتی
- وب باعث میشود مخاطبان مجذوبتان شوند: ویروسوار منتشر کن
- موجی جهانگستر ایجاد کنید
- بازاریابی و روابطعمومی در زمان واقعی
- صوت و ویدئو، محرک اقدام
مدیریت ارتباطات هر ماه به مدیرمسئولی امیرعباس تقیپور و سردبیری امیرلعلی با قیمت ۷ هزار تومان منتشر میشود. علاقهمندان جهت دریافت اشتراک سالیانه با شماره ۸۸۹۰۴۸۸۲-۰۲۱ تماس بگیرند.
نظر شما