83 درصد تقاضاهای مطرح شده از سوی شهروندان تهرانی در سامانه 137 اجرایی شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اعلام این مطلب گفت: در حال حاضر بخش عمده ای از فعالیتهای حوزه خدمات شهری بر اساس اعلام نیاز شهروندان تهرانی و اولویت بندی های سامانه 137 اجرایی می شود.

به گزارش سما، مسعود کرباسیان در دومین همایش شهرداران مناطق و نواحی که صبح امروز با حضور شهردار تهران و معاونین و شهرداران مناطق و نواحی 22 گانه شهر تهران برگزار شده بود گفت: در حال حاضر اقدامات بسیار مهمی در خصوص تشکیل واحدهای فوریتی در مناطق و نواحی شهر تهران صورت گرفته به طوریکه هم اکنون در 121 ناحیه شهر تهران واحد فوریتهای خدمات شهری تشکیل شده است.

وی با اشاره به راه اندازی سامانه 137 و استقبال بی نظیر شهروندان تهرانی از این سامانه در راستای تعامل بیشتر مردم تهران با مجموعه شهرداری افزود: بر اساس آخرین آمارهای دریافتی تا به امروز 670 هزار تقاضا از جانب شهروندان تهرانی با سامانه 137 مطرح شده که 83 درصد از آنها اجرایی شده و 12 درصد در دست اقدام است.

وی با اشاره به راه اندازی سامانه 1888 در راستای نظارت مردمی بر عملکرد شهرداری تهران و دریافت انتقادات و پیشنهادات شهروندان تهرانی در خصوص عملکرد شهرداری تهران اظهار داشت  : در حال حاضر شورایاریهای محلات موثرترین نقش را در زمینه جلب همکاری  و مشارکت مردم با مجموعه مدیریت شهری فراهم کرده اند.

معاون خدمات شهری شهرداری تهرانگفت: در حال حاضر بخش عمده ای از پروژه ها و برنامه های حوزه خدمات شهری شهرداری تهران در سطح مناطق و نواحی بر اساس اولویتهای مطرح شده از سوی شهروندان تهرانی در سامانه 137 اجرایی می شود .

 برنامه هایی همچون احداث میادین میوه و تره بار جدید در سطح مناطق و نواحی و همچنین اجرای طرح مکانیزاسیون جمع آوری زباله ها در سطح شهر تهران بر اساس اولویت بندی و اعلام نیازی که از سوی شهروندان مناطق مختلف شهر تهران با سامانه 137 مطرح شده اجرا می شود.