مهندس علیرضا محمودی مدیر مرکز نظارت همگانی شهرداری تهران، در همایش علمی تخصصی مرکز نظارت همگانی با تاکید بر فعالیتهای 1888 نظارت مردم بر عملکرد سازمانها، مدیران و کارکنان را از مهمترین اهداف حکومتهای مردمی دانست و گفت: ساماندهی این مرکز در شهرداری تهران و ایجاد آن برای نظارت بر سیستم شهرداری موجب جلب رضایت شهروندان تهرانی شده است .
وی با اشاره به اینکه با راه اندازی این سامانه سکوت مبهم شهروندان شکسته شده است اظهار کرد: مدیریت شهری به نتیجه رسید که سکوت شهروندان پیش از این ابراز نوعی نارضایتی بوده که در حال حاضر از مرحله پیشنهاد به انتقاد تغییرماهیت داده و آمار شکایت شهروندان از 3522 مورد به 613 مورد کاهش یافته است که نمایانگر اطمینان شهروندان به سامانه 137 و مرکز 1888 و پاسخ به خواسته های آنان است.
در ادامه این مراسم از دکتر کرباسیان معاون خدمات شهری شهرداری تهران، دکتر نصیری شهردار منطقه 22، مهندس خادم الاسلام شهردار منطقه 3 و مهندس تشکری هاشمی مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک به عنوان مدیران پاسخگو قدردانی شد .
همچنین از مجموعه های موثر و افرادی که در راه اندازی این مرکز تلاش زیادی داشتند و اپراتورهای نمونه مرکز نظارت همگانی شهرداری تهران، قدردانی به عمل آمد .
در قسمت پیامهای نمونه شهروندان نیز تعدادی از پیام های برگزیده شهروندان تهرانی دربخش های پیشنهادات، شکایات، انتقادات و تشکر مورد تقدیر شهردار تهران قرار گرفتند.