رئیس مرکز 1888، با اعلام این خبر گفت: هشتمین جلسه ارتباط مستقیم مردم با مسئولان ارشد شهرداری از طریق تلفن 1888 با حضور مدیران و معاونان حوزه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران، از ساعت 9 تا 10 برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه مرکز 1888 از ابتدای راه اندازی تاکنون 170 پیام مربوط به معاونت شهرسازی و معماری ثبت کرده ، گفت: 34درصد از این پیامها انتقاد، 18درصد شکایت و 46درصد پیشنهاد است.
رئیس مرکز نظارت همگانی شهرداری تهران درباره موضوع پیامهای ثبت شده مربوط به این معاونت گفت: بیشترین موضوع مطرح شده در حوزه شکایت « پیگیری موارد ثبت شده در 1888» با 40درصد فراوانی، بیشترین موضوع مطرح شده در حوزه انتقاد« شهرسازی» با 54درصد و بیشترین موضوع طرح شده درحوزه پیشنهاد « شهرسازی» با 69درصد است.