جواد عزیزی: مردی که با استفاده از لباس و گریم زنانه دست به فریب اینترنتی پسر جوانی در کرمان زده بود، زمانی که قصد اخاذی 20 میلیون تومانی از طعمه‌ خود را داشت در دام پلیس گرفتار شد.

مدتی قبل پسر جوانی به نام مرتضی نزد کارآگاهان پلیس آگاهی رفسنجان رفت و از مردی که قصد اخاذی 20 میلیون تومانی از او را داشت شکایت کرد.وی به مأموران گفت: مدتی قبل هنگام چت کردن در اینترنت با دختر جوانی آشنا شدم که مدعی بود سمانه نام دارد. چند روز پس از آشنایی سمانه از من خواست با استفاده از دوربین « وب کم» و به صورت تصویری با هم چت کنیم تا بتوانیم از این طریق چهره یکدیگر را نیز ببینیم.

به این ترتیب بود که دوستی من و سمانه وارد مرحله‌‌ای تازه‌ای شد تا اینکه مدتی بعد وی از من خواست تا فیلم و عکس خصوصی‌ام را در اختیارش بگذارم. من که فکر می‌کردم او واقعاً یک دختر است و از طرفی به وی علاقه‌ پیدا کرده بودم با این درخواستش موافقت کرده و فیلم و عکس‌های خصوصی‌ام را در اختیارش قرار دادم.

مدتی پس از این ماجرا سمانه که در این مدت توانسته بود شماره تلفن من را نیز به دست بیاورد در تماسی مدعی شد نه تنها دختر نیست بلکه یک پسر است که قصد اخاذی از من را دارد. او گفت که اگر به حرفش گوش نکنم و 20 میلیون تومان به وی ندهم، تمامی عکس‌ها و فیلم‌هایی را که از من در اختیار دارد، در محل زندگی‌ام و سطح شهر منتشر کرده و آبروی من را می‌برد.

من ابتدا فکر می‌کردم او دروغ می‌گوید و قصد شوخی دارد اما هنگام چت تصویری وقتی دیدم وی با پاک کردن گریم و برداشتن کلاه‌گیسش تبدیل به یک مرد شد متوجه شدم که چه کلاهی سرم رفته و چه بلایی بر سرم آمده است.

پس از این ماجرا بود که به او التماس کردم عکس‌های خصوصی‌ام را پس دهد اما وی برای آنکه من را بیشتر بترساند، این عکس‌ها را در یک سی‌دی قرار داده و  به در خانه‌ام فرستاد تا من را مطمئن کند با انتشار عکس‌ها آبرویم را می‌برد.

من هم چون پولی برای دادن به او نداشتم تصمیم گرفتم ماجرا را به پلیس اطلاع دهم و از مأموران کمک بگیرم.

پس از اظهارات پسر جوان، گروهی از کارآگاهان وارد عمل شده و جست‌وجو برای دستگیری مرد زن نما آغاز شد. آنها که تنها راه به دام انداختن این مرد را کشاندن او به یک قرار صوری می‌دیدند از جوان شاکی خواستند در تماس بعدی با وی وارد معامله شده و برای پرداخت پول با او قرار بگذارد.

به این ترتیب چند روز بعد زمانی که مرد زن‌نما برای دریافت پول به سر قرار رفته بود به محاصره پلیس درآمده و دستگیر شد.

با انتقال این مرد 50 ساله به اداره آگاهی وی به طراحی  نقشه اخاذی از پسر جوان اعتراف کرد و در حالی که بررسی‌های پلیسی نشان می‌دهد این مرد با افراد دیگری حتی درخارج کشور نیز از طریق چت تصویری رابطه برقرار کرده است تحقیقات برای افشای دیگر جرایم احتمالی او ادامه دارد.

برچسب‌ها