زنبورها سالن‌های سینما را تسخیر کردند.فیلم زنبور صدرنشین جدول فروش شده است.

 کارتون خانوادگی «فیلم زنبور» در دومین هفته اکران در بازار آمریکای شمالی، حدود 26میلیون دلار فروخت و توانست با کنار زدن فیلم خشن و اکشن «گنگستر آمریکایی» رده نخست جدول را به خود اختصاص دهد.

فیلم جدید راسل کرو و دنزل واشینگتن (گنگسترهای آمریکایی)، این هفته با از دست دادن 44درصد تماشاگران خود، حدود 3/ 24 میلیون‌دلار فروخت و در رده دوم قرار گرفت. مجموع فروش این فیلم 7 /08 میلیون دلار شده است.

در این بین، 2 فیلم تازه به نمایش درآمده این هفته، رده‌های سوم و چهارم را از آن خود کردند. کمدی «فرد کلوز» با بازی وینس وون در نقش برادر ناراضی بابانوئل (پل جیاماتی) حدود 2/ 19 میلیون دلار فروخت و در رده سوم قرار گرفت. این فیلم را دیوید دابکین کارگردانی کرده است.

«شیرها برای بره‌ها» به کارگردانی رابرت ردفورد با بازی تام کروز و مریل استریپ نیز تقریبا 7/6 میلیون دلار فروخت و چهارم شد که با توجه به چهره‌های سرشناس حاضر در فیلم، تقریبا رقمی ناامیدکننده است.

«شیرها برای بره‌ها» مسائل مربوط به جنگ افغانستان را به تصویر می‌کشد و درباره یک نماینده مجلس، یک خبرنگار و یک استاد دانشگاه است که درگیر بازجویی از 2 سرباز آمریکایی مجروح در افغانستان می‌شوند. این فیلم با هزینه‌ای در حدود 35میلیون دلار ساخته شده است.