همشهری آنلاین: قائم مقام وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران سفر مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به تهران را برای نهایی کردن سؤالات باقیمانده و دیدار با مقامات عالیرتبه کشورش عنوان کرد.

به گزارش سایت وزارت امورخارجه، علیرضا شیخ عطار قائم مقام وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران روز چهارشنبه (19/10/1386) در حاشیه جلسه هیئت دولت در گفتگو با خبرنگاران در خصوص سفر البرادعی به تهران، اظهار داشت: البرادعی در خصوص چگونگی نهایی کردن سؤالات باقیمانده و همچنین دیدار با مقامات ارشد کشورمان از جمله رئیس جمهور، وزیر خارجه، دبیر شورای عالی امنیت ملی و رئیس سازمان انرژی اتمی به تهران سفر خواهد کرد.

وی در پاسخ به سؤالی درباره آینده روابط ایران و مصر، گفت: مذاکراتی در سطح معاونین وزارت خارجه آغاز شده و در همان روند نیز در حال پیگیری است.

شیخ عطار سفر علی لاریجانی به مصر را سفری خصوصی و سفر حداد عادل به این کشور را به منظور شرکت در کنفرانس بین‌المجالس کشورهای اسلامی عنوان کرد.

قائم مقام وزیر خارجه ایران همچنین در خصوص مسائل پیش آمده بین قایق های تندرو سپاه پاسداران و ناوهای آمریکایی، گفت: هیچ مورد خاصی نبوده و موضوع پایان یافته است.

برچسب‌ها