یک خبر خوش برایتان داریم. اگر اهل گردش و تفریح هستید و تا به حال وقت نکرده‌اید که دیدنی‌های تهران را از نزدیک ببینید، سری به اداره گردشگری معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه ۷ بزنید و در تورهای شهروندی این معاونت ثبت‌نام کنید.

50 تور گردشگری انتظار شما را در آبان ماه می‌کشد. فائزه دولتی، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 7 می‌گوید: به همت اداره‌های گردشگری و آموزش‌های شهروندی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه و با هدف افزایش سطح رضایت و بهبود اوقات فراغت شهروندان از ابتدای آبان تورهای تفریحی و آموزشی در حال برگزاری است.

به گفته وی، تورهای صنعتی مانند بازدید از خط تولید کارخانه‌های بهنوش و مینو، بازدید از موزه‌های نقشه، صنعت برق، فرش و باغ‌موزه مینیاتور ویژه دانش‌آموزان و برپایی تورهای ری‌گردی، موزه حیات وحش‌ دار‌آباد، بوستان آب و آتش، شهرک سینمایی غزالی و باغ کتاب و تورهای ویژه کودکان مانند نمایش فیلم عروسکی در سینما ایران نیز در قالب تورهای نیمروزه و یک روزه برگزار می‌شود. شهروندان می‌توانند با مراجعه به اداره گردشگری معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه 7 و یا سرای محله‌های 14‌گانه اطلاعات لازم درباره چگونگی برگزاری تور‌های شهروندی را کسب کنند.