همشهری آنلاین: رژیم صهیونیستی با هشدار به حملات نیروهای فلسطینی از غزه به سرزمین‌های اشغالی آنان را به کشتار جمعی و هولو کاست تهدید کرد.

به گزارش بی‌بی‌سی، ماتان ویلنای، معاون وزیر دفاع اسرائیل اعلام کرد که اگر فلسطنی‌ها به پرتاب موشک به اسرائیل ادامه دهند آنان هجومی مهییب به غزه خواهند داشت.

به گزارش مهر وی در توجیه کشتار دسته جمعی مردم نوارغزه مدعی شد: ما برای وادار کردن جنبش حماس به توقف حملات موشکی به خود از هیچ عملی فروگذار نخواهیم کرد.

این مقام صهیونیست با بیان اینکه هجوم به نوارغزه پرهزینه و دشوار خواهد بود، و در تلاش برای سرپوش گذاشتن بر جنایات این رژیم ، حماس را مسئول تشدید خشونتها در این منطقه دانست.

خبرگزاری فرانسه گزارش داد، از سوی دیگر "ایهود باراک" وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز پنجشنبه شب (9 اسفند) نوارغزه را به عملیات زمینی گسترده تهدید کرد.

دفتر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در این رابطه طی بیانیه ای اعلام کرد: وزارت جنگ به منظور انجام عملیات نظامی گسترده به نوارغزه اقدامات لازم را در سطح دیپلماتیک انجام داده است.

حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی طی دو روز اخیر به نوارغزه بیش از 30 کشته و 70 زخمی به جا گذاشته است که حال 10 تن از زخمی‌ها وخیم است.

برچسب‌ها