دوشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۸۶ - ۱۵:۴۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: رسانه‌ها از شهادت یک فلسطینی وابسته به جبهه خلق و به شهادت رسیدن دو زن بیمار فلسطینی در بیمارستان غزه در پی ادامه محاصره نوار غزه از سوی رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه، منابع بیمارستانی فلسطین دوشنبه (22بهمن) اعلام کردند: در تیراندازی شب گذشته نظامیان صهیونیست به شرق غزه ، یک فلسطینی وابسته به گردان ابوعلی مصطفی، شاخه نظامی جبهه خلق برای آزادی فلسطین به شهادت رسید.  رامی کریم، 20 ساله دراین حمله زخمی شد، اما شدت جراحات به حدی بود که منجر به شهادتش شد.

این منابع بیمارستانی درادامه تصریح کردند: این فلسطینی پس از اصابت، طول شب گذشته را در منطقه مورد هدف قرارگرفته شده باقی ماند تا اینکه صبح امروز آمبولانس با هماهنگی رژیم اشغالگر برای شناسایی پیکر این شهید به منطقه مذکوراعزام و پس ازآن این فلسطینی به بیمارستان منتقل شد.

درعین حال خبرگزاری کویت، نیز به نقل از منابع بیمارستانی غزه گزارش داد : دو زن بیمار فلسطینی یکی 40 ساله و دیگری 55 ساله که برای درمان بیماری شان نیاز به انتقال آنان به خارج از فلسطین بود؛به سبب ادامه محاصره نوارغزه به شهادت رسیدند.

منابع بیمارستانی همچنین اعلام کردند: با شهادت این دو فلسطینی شمار قربانیان محاصره نوارغزه به 95 نفر رسید.

کد خبر 44025

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز