مدیران شهری مناطق مرکزی پایتخت با انجام برخی اقدامات در راستای تحقق شعار «تهران، شهری برای همه»خدمات ویژه‌ای به توان یابان ارائه داده‌اند.

همشهری آنلاین _ زینب زینال­ زاده: «تهران، شهری برای همه» یکی از شعارهای «پیروز حناچی»، شهردار تهران است و برای تحقق آن باید حقوق معلولان به عنوان شهروندان جامعه دیده و به آن احترام گذاشته شود.

مدیران مناطق ۶، ۱۰ و ۱۲ که در پهنه مرکزی تهران قرار دارند از اقدامات انجام شده در راستای تحقق این شعار که با هدف خدمت­ رسانی به توان­یابان انجام شده است، رونمایی کردند.

مناسب سازی بوستان‌های بهجت­ آباد، ایرانشهر و اقاقیا، همچنین مناسب سازی حدود ۱۸۰ نقطه از معابر منطقه، برای تردد معلولان، کارهایی هستند که به همت مدیریت شهرداری منطقه ۶ انجام شده است.

مدیران شهری منطقه۱۰ نیز با مناسب سازی و تعریض گذرگاه­ها،  همسطح سازی تقاطع خیابان‌ها و مناسب سازی رمپ ویژه توان­یابان و نصب نرده در جان پناها، مسیر عبور و مرور توان­یابان را هموار کرده‌اند.

مناسب سازی ساختمان‌های درمانگاه شهرداری و شهربانو، مناسب سازی بوستان کوثر و مناسب سازی محور خیابان دیالمه کارهای انجام شده از سوی مدیریت منطقه ۱۲ هستند.