معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۱ از برگزاری مسابقه بزرگ مقاله نویسی با عنوان «منطقه ۱۱ از نگاه دختران» در محله های مرکزی پایتخت خبر داد.

همشهری آنلاین/ فاطمه عسگری­ نیا: «محمدجواد رشیدی» با بیان اینکه مسابقه مقاله نویسی «منطقه 11 از نگاه دختران» با هدف افزایش مشارکت نوجوانان دانش ­آموز دختر در امور شهری، بهره­ گیری از طرح­ ها و ایده ­های نسل نوجوان در طرحهای شهری وافزایش میزان دانش و شناخت بیشتر دختران از منطقه برگزار می شود گفت: «در این مسابقه همه دانش ­آموزان مقاطع متوسطه اول و دوم، در کنار هنرجویان هنرستان ­های دخترانه منطقه ۱۱ حضور خواهند داشت. »

او ادامه داد: «در این دور از مسابقات مقاله ­نویسی که با همکاری مشترک معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری و آموزش و پرورش منطقه ۱۱ اجرا م ی­شود، دختران دانش ­آموز در محورهای حوزه مدیریت شهری شامل «من و امنیت روانی محله ­ام»، «من و نشاط اجتماعی محله ­ام»، «من و مسئولیت پذیری اجتماعی در محله ­ام»، «من و عدالت اجتماعی در محله ­ام»، با هم به رقابت پرداخته و پس از داوری، به آثار منتخب و برگزیده جوایز نفیسی اهدا می­ شود. »

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۱ با بیان این که دهم دی ماه، آخرین فرصت ارسال مقالات تهیه شده به دبیرخانه مسابقات شهرداری منطقه ۱۱ است، یادآور شد: « شهرداری منطقه ۱۱ از طرح ها و پژوهش ­هایی که همراه با ایده­ های کارآمد باشد، در راستای بهبود فضای شهری بهره خواهد برد. همان­گونه که سال گذشته نیز دستاوردهای پژوهشی دانش ­آموزان در حوزه پسماند و حمل و نقل منطقه ۱۱ اجرایی شدند. »