عملیات عمرانی مناسب سازی پیاده روهای منطقه ۶ با هدف بهسازی معابر برای عبور و مرور عابران پیاده شروع شده است.

همشهری آنلاین/ زینب زینال زاده: پیاده رو محل گذر عابران پیاده است که برای رفاه بیشتر مردم سالها قبل سنگفرش شدند. این کار با استقبال مردم روبرو شد اما در گذر زمان سنگفرش‌ها لق زدند و مشکلاتی برای عابران ایجاد کردند. گزارش کاملی از مشکل لق شدن سنگفرش‌ها توسط خبرنگار همشهری منتشر شد و «مرتضی مطهری» معاون فنی و عمران شهردار منطقه ۶ ضمن عذرخواهی از شهروندان اعلام کرد: «بهسازی پیاده روی معابر و بوستان‌های منطقه در دستور کار قرار گرفته است و تا قبل از سال عملیات عمرانی تمام می‌شود.»
با گذشت بیش از 10 روز از خبری که مطهری اعلام کرده است، او در گفت و گو با خبرنگار همشهری محله از شروع عملیات بهسازی معابر خبر داد و گفت: «عملیات عمرانی کف سازی و پیاده رو سازی بلوار کشاورز تقاطع کارگر به اتمام رسیده است و عملیات عمرانی خیابان های پیروزه، الوند، میدان «سلماس» شروع شده است و پس از اتمام عملیات شهروندان می‌توانند پیاده روی دلچسب را در این معبر تجربه کنند.» 
تضمین امنیت و کاستن حوادث احتمالی برای عابران پیاده، ایجاد زیبایی بصری در شهر از اهداف بهسازی پیاده روها در منطقه ۶ است.
به گفته او پیاده راه سازی و مرمت در خیابانهای اسدآبادی، فتحی شقاقی، فراهانی پور و مطهری در دستور کار معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه قرار دارد و عملیات عمرانی این معابر هم به زودی شروع می‌شود